Rola audytu w zarządzaniu jakością na przykładzie firmy PPHU Sierant

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Sierant, Radosław
dc.date.accessioned 2013-10-22T08:08:01Z
dc.date.available 2013-10-22T08:08:01Z
dc.date.issued 2009-10-23 11:20:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1098
dc.description.abstract Celem pracy jest opisanie, jaką rolę w zarządzaniu jakością spełnia audyt w firmie PPHU Sierant. W jaki sposób przyczynia się do rozwoju i poprawy funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz na ile systematyczne poddawanie firmy audytowi wewnętrznemu pomaga w uzyskaniu pozytywnej oceny przy audycie zewnętrznym. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszej opisane są podstawowe zagadnienia związane z pojęciem jakości, kompleksowego zarządzania jakością i ewolucji tego podejścia, przedstawione w niej zostały również poszczególne normy ISO, istotne z punktu widzenia poniższej pracy. Część druga przybliża nam pojęcie audytu, z podziałem na wewnętrzny i zewnętrzny. Jest to część teoretyczna pracy. Rozdział trzeci i czwarty stanowi część empiryczną - to charakterystyka przedstawianej firmy oraz opis procesu audytu w firmie PPHU Sierant. Audytu, który obrazuje zmianę jakościową i ilościową przed i po wprowadzeniu internetowego systemu składania zamówień IO. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject audyt pl
dc.subject audyt wewnętrzny pl
dc.title Rola audytu w zarządzaniu jakością na przykładzie firmy PPHU Sierant pl
dc.title.alternative The role of audit in quality management based on the example of PPHU Sierant pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-19T11:10:07Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info