Abstract:
Celem pracy jest poznanie oczekiwań klientów wobec firmy Schenker na rynku powiatu tarnowskiego za pomocą ankiety, czyli metody gromadzenia informacji poprzez
zbieranie odpowiedzi na przygotowane pytania, zadawane wybranym osobom. Praca została podzielona na trzy rozdziały. Pierwszy rozdział charakteryzuje potrzeby i oczekiwania klientów ich satysfakcję, zadowolenie. Następnie pokazuje jak firma powinna motywować klienta, aby pozostał lojalny, oraz jak budować relacje z kluczowymi klientami. Drugi rozdział przedstawia firmę DB Schenker sp. z o. o., która jest jednym z wiodących, globalnych dostawców integrowanych rozwiązań logistycznych. Oferuje kompleksową obsługę logistyczną, transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i magazynowanie. W trzecim ukazano badanie oczekiwań i zadowolenia klientów wobec firmy Schenker na rynku powiatu tarnowskiego (cel, przedmiot badania, analiza i prezentacja wyników przeprowadzonego badania).