Oczekiwania i poziom zadowolenia klientów wobec firmy Schenker (wyniki badania).

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Ziembowski, Dominik
dc.date.accessioned 2013-10-22T09:15:06Z
dc.date.available 2013-10-22T09:15:06Z
dc.date.issued 2011-03-21 21:11:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1102
dc.description.abstract Celem pracy jest poznanie oczekiwań klientów wobec firmy Schenker na rynku powiatu tarnowskiego za pomocą ankiety, czyli metody gromadzenia informacji poprzez zbieranie odpowiedzi na przygotowane pytania, zadawane wybranym osobom. Praca została podzielona na trzy rozdziały. Pierwszy rozdział charakteryzuje potrzeby i oczekiwania klientów ich satysfakcję, zadowolenie. Następnie pokazuje jak firma powinna motywować klienta, aby pozostał lojalny, oraz jak budować relacje z kluczowymi klientami. Drugi rozdział przedstawia firmę DB Schenker sp. z o. o., która jest jednym z wiodących, globalnych dostawców integrowanych rozwiązań logistycznych. Oferuje kompleksową obsługę logistyczną, transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i magazynowanie. W trzecim ukazano badanie oczekiwań i zadowolenia klientów wobec firmy Schenker na rynku powiatu tarnowskiego (cel, przedmiot badania, analiza i prezentacja wyników przeprowadzonego badania). pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.title Oczekiwania i poziom zadowolenia klientów wobec firmy Schenker (wyniki badania). pl
dc.title.alternative Customers' satisfaction level and expectations towards the Schenker company (survey results). pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-18T08:44:40Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info