Organizacyjno-marketingowe aspekty rozwoju turystyki uzdrowiskowej na przykładzie Krynicy-Zdrój.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Galik, Irena
dc.date.accessioned 2013-10-25T08:27:27Z
dc.date.available 2013-10-25T08:27:27Z
dc.date.issued 2009-11-14 22:09:48
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1152
dc.description.abstract Polskie uzdrowiska oprócz prowadzenia nowoczesnych metod leczenia uzdrowiskowego, niekonwencjonalnych i innowacyjnych rozwiązań, urozmaicają oferty o produkty związane z nowoczesnym stylem życia idące w kierunku zachowania wysokiej sprawności fizycznej, urody, dobrego samopoczucia psychicznego. Taka orientacja uzdrowisk prowadzi do sytuacji, w której uzdrowiska nie ograniczają się tylko do przyjmowania kuracjuszy. Dlatego też turyści przyjeżdżają do uzdrowisk z wielu różnych powodów, które niekoniecznie maja coś wspólnego z występowaniem wód leczniczych. Rozwój turystyki uzdrowiskowej powinien odbywać się przy wspólnej współpracy władzy lokalnej, ustawodawczej jak i środowisk biznesowych, ponieważ turystyka zapewnia klientom, biznesowi i państwu popyt na podróże. W warunkach integracji z rynkiem Unii Europejskiej uzdrowiska polski przygotowują atrakcyjne, innowacyjne i konkurencyjne produkty obejmujące usługi lecznicze, profilaktyczne, sportowo-rekreacyjne, kulturalno rozrywkowe, co tworzy atrakcyjną ofertę w szerokim rozumieniu produktu turystycznego uzdrowisk. Turystyka może znacząco poprawić kondycję finansową uzdrowiska. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie tematyki związanej z coraz bardziej popularną turystyką uzdrowiskową, czy też leczniczą, produktem markowym na przykładzie jednego z najpiękniejszych polskich uzdrowisk, już od wieków zwanego „Perłą Polskich Uzdrowisk”, znanego prawie każdemu Uzdrowiska Krynica Zdrój. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject uzdrowiska pl
dc.title Organizacyjno-marketingowe aspekty rozwoju turystyki uzdrowiskowej na przykładzie Krynicy-Zdrój. pl
dc.title.alternative Organizational and marketing aspects of health resorts development based on the Krynica-Zdrój case. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-24T08:16:33Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info