Psychospołeczne skutki odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Orzechowska, Kinga
dc.date.accessioned 2013-10-25T10:14:20Z
dc.date.available 2013-10-25T10:14:20Z
dc.date.issued 2009-11-23 11:25:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1161
dc.description.abstract We współczesnej rzeczywistości z reklamą mamy do czynienia praktycznie na każdym kroku. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego jak wielki wpływ ma ona na nasze życie i podejmowane przez nas decyzje zakupowe. Twórcy reklam sięgają ponadto do coraz bardziej wysublimowanych technik wywierania wpływu na potencjalnych konsumentów. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich dzieci oraz ukazanie wpływu reklamy telewizyjnej na dzieci jako jej odbiorców. Praca ma charakter jakościowo – ilościowy i składa się z czterech rozdziałów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.subject dziecko pl
dc.subject psychologia pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.title Psychospołeczne skutki odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym pl
dc.title.alternative Psychosocial effects of television commercial on school children pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-24T12:56:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info