Postawy konsumentów wobec dóbr luksusowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Joniec, Alicja
dc.date.accessioned 2013-10-29T14:32:32Z
dc.date.available 2013-10-29T14:32:32Z
dc.date.issued 2009-12-17 11:08:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1232
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie postaw konsumentów wobec produktów luksusowych. Na wyborze tego tematu zaważył fakt, iż do tej pory został on zbadany w bardzo małym stopniu. W pracy postawiono następującą tezę: dążenie do posiadania dóbr luksusowych i życia w luksusie jest trendem charakteryzującym rosnące gospodarki, do których należy Polska. Praca została podzielona na cztery rozdziały. Pierwsze dwa z nich stanowią teoretyczną część pracy i koncentrują się na zagadnieniach związanych z produktem luksusowym jak i również na postawach konsumentów wobec owych produktów. Kolejne dwa rozdziały składają się na empiryczną część pracy i obejmują zarówno pierwotne jak i wtórne źródła informacji. Dokonano w nich analizy rynku dóbr luksusowych, charakterystyki konsumenta tych dóbr oraz interpretacji postaw, zachowań i opinii wobec luksusowych produktów. Dane do analizy pozyskano w wyniku przeprowadzonych badań marketingowych na próbie studentów studiów zaocznych Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject dobra luksusowe pl
dc.subject marketing pl
dc.subject konsument pl
dc.title Postawy konsumentów wobec dóbr luksusowych pl
dc.title.alternative Consumer attitude to luxury products pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-29T11:07:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info