Strategia promocji polskich uzdrowisk na przykładzie Krynicy Zdrój

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Kokosza, Agnieszka
dc.date.accessioned 2013-10-30T12:29:13Z
dc.date.available 2013-10-30T12:29:13Z
dc.date.issued 2010-01-15 11:43:20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1245
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy jest strategia promocji w promowaniu polskich uzdrowisk na przykładzie Krynicy - Zdrój. Celem tej pracy jest przekazanie jak ważnym i wpływowym elementem marketingu jest promocja dla prawidłowego funkcjonowania polskich kurortów i utrzymania się na rynku konkurencyjnym. Rozważania przeprowadzono w pięciu rozdziałach. W rozdziale pierwszym i drugim o charakterze teoretyczno - opisowym zdefiniowane zostało pojęcie promocji, jej miejsce w marketingu mix, funkcje i cele oraz podstawowe narzędzia promocji i ich zastosowanie. Natomiast rozdział trzeci opiera się na przybliżeniu pojęcia i podstawowych zasad funkcjonowania polskiego uzdrowiska. Rozdział czwarty charakteryzuje dokładnie Krynicę Zdrój jako miejscowość uzdrowiskową. Analiza empiryczna odnosząca się do oceny promocji Krynicy Zdrój umieszczona jest w rozdziale piątym. Odpowiednia analiza promocji Krynicy Zdrój pozwoli na wysunięcie odpowiednich wniosków, które stanowią podstawę do przeprowadzenia zmian i dążenia do utrzymania pozycji lidera na rynku polskich uzdrowisk. Po przeprowadzonych badaniach stwierdzono, że Krynica Zdrój nie jest odpowiednio reklamowana, przede wszystkim za mało. Wiele minusów w promocji wpływa ujemnie na pozycję Krynicy Zdrój wśród innych polskich uzdrowisk . Analizując zagadnienie promocji można stwierdzić, iż jest ona bardzo ważnym elementem w walce z konkurencją i bez której prawidłowe funkcjonowanie rynku jest zakłócone w każdej dziedzinie gospodarki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject promocja regionu pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing mix pl
dc.subject uzdrowiska pl
dc.subject leczenie uzdrowiskowe pl
dc.title Strategia promocji polskich uzdrowisk na przykładzie Krynicy Zdrój pl
dc.title.alternative Strategy of promotion of polish health resort on example spring Krynica Zdrój pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-30T11:01:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info