Reklama Internetowa - porównanie reklamy internetowej do reklamy prasowej na podstawie Gazety Wyborczej i portalu http://www.gazeta.pl

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batko, Bogdan
dc.contributor.author Makowski, Piotr
dc.date.accessioned 2013-11-04T10:09:46Z
dc.date.available 2013-11-04T10:09:46Z
dc.date.issued 2010-02-16 19:18:46
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1292
dc.description.abstract Celem pracy jest porównanie reklamy internetowej i tradycyjnej na podstawie Gazety Wyborczej oraz portalu internetowego gazeta.pl. Hipotezy badawcze: Reklama internetowa jest bardziej efektywna niż reklama tradycyjna. Reklama internetowa jest tańsza niż reklama prasowa. Reklama prasowa dociera do większej ilości odbiorców. Reklama internetowa ma większe możliwości badania i monitorowania. Reklama prasowa jest mniej irytująca niż reklama internetowa. Reklama internetowa ma większe możliwości modyfikacji. Realizacji celu głównego została podporządkowana struktura pracy dyplomowej. Praca składa się z czterech rozdziałów. Przeprowadzono badania ankietowe porównujące reklamę tradycyjną i internetową w opinii publicznej. Wymagania, jakie sieć postawiła reklamie oraz możliwości, jakie jej zaoferowała, w pełni potwierdzają słuszność postawionej we wstępie pracy tezy, że: reklama internetowa jest bardziej efektywna niż reklama tradycyjna. Możliwości Internetu, czynią go skutecznym narzędziem docierania i oddziaływania na konsumenta, pod warunkiem, że potencjał Internetu zostanie we właściwy sposób wykorzystany. Reklama internetowa nie wiąże się z dużymi kosztami. Jest to jedna z najważniejszych cech. Internet to zdecydowanie najtańsze medium reklamowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject Internet pl
dc.subject reklama prasowa pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.subject portale internetowe pl
dc.title Reklama Internetowa - porównanie reklamy internetowej do reklamy prasowej na podstawie Gazety Wyborczej i portalu http://www.gazeta.pl pl
dc.title.alternative Internet Advertising - Internet advertisment compared with Press advertisment based on Gazeta Wyborcza and portal http://www.gazeta.pl pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-04T08:38:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info