dc.contributor.advisor |
Wołowiec, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Tippe, Marcin |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-04T14:38:12Z |
|
dc.date.available |
2013-11-04T14:38:12Z |
|
dc.date.issued |
2010-02-19 11:34:02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1300 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest identyfikacja i analiza narzędzi promotion - mix wykorzystywanych do promocji produktu turystycznego. Cel ten zdeterminował postawienie hipotezy badawczej
zakładającej, iż równoczesne wykorzystanie w promocji produktu turystycznego poszczególnych narzędzi promotion mix zwiększa szansę na skuteczne dotarcie do klienta.
Do weryfikacji założonej hipotezy niezbędne jest sformułowanie następujących cząstkowych pytań badawczych: 1. Jakie narzędzia promotion mix wykorzystywane są w promocji produktu turystycznego? 2. Które z narzędzi odznacza się największą skutecznością a które stanowią narzędzia pomocnicze? 3. Jakie działania projakościowe należy prowadzić i które z nich podkreślić w promocji by skutecznie zainteresować klienta? W pracy wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu, strony internetowe i artykuły prasowe. W ramach badań bezpośrednich wykorzystano metodę ankiety oraz wywiadu. Uzyskanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze pozwoliło pozytywnie zweryfikować hipotezę badawczą zakładającą, iż równoczesne wykorzystanie w promocji produktu turystycznego poszczególnych narzędzi promotion mix zwiększa szansę na skuteczne dotarcie do klienta. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
produkt turystyczny |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
jakość usług turystycznych |
pl |
dc.subject |
turystyka |
pl |
dc.subject |
controlling jakości |
pl |
dc.title |
Specyfika promocji produktu turystycznego |
pl |
dc.title.alternative |
The specificity of touristic product's promotion |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-11-04T09:27:44Z |
|