Różnice pomiędzy systemem sprzedaży MLM a sprzedażą w tradycyjnym systemie bankowym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jermakowicz, Katarzyna
dc.contributor.author Chwastowicz, Jarosław
dc.date.accessioned 2013-11-04T14:42:19Z
dc.date.available 2013-11-04T14:42:19Z
dc.date.issued 2010-02-16 14:01:23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1301
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest pokazanie różnic zarabiania w systemie MLM, który jest systemem partnerskim, zasadniczo różnym od dotychczasowego pojęcia pracy w układzie szef – podwładny oraz przekłada się na całkiem inną filozofię nie tylko pracy, ale i całego życia. W związku z tym przybliżono pojęcie wielopoziomowego marketingu sieciowego oraz korzyści, jakie z niego płyną dla producentów i potencjalnych dystrybutorów. Przedstawiono również wady jakimi cechuje się ten nowy system zarabiania. Na czym polega zarabianie i tworzenie własnej sieci dystrybutorów. W systemie MLM można sprzedawać wszystko, podobnie jak w systemie tradycyjnym. Sprzedawane są nie tylko perfumy, czy środki czystości, ale także fundusze inwestycyjne. Powstają wyspecjalizowane firmy sprzedające fundusze w systemie MLM. Ponieważ banki także prowadzą sprzedaż funduszy przedstawiono na przykładzie banku ING Bank Śląski oraz firmy Novision Sp. z o.o. różnicę w prowadzeniu działalności. W przypadku prowadzenia działań w systemie MLM, wystarczy założyć firmę - nie ma potrzeby posiadania sieci budynków, a zatrudnienie pracowników jest nieograniczone (im większe tym lepiej) i nie obciążone żadnymi kosztami, nie wymaga reklamy, a towar trafia bezpośrednio do odbiorcy. Daje to nieograniczony dynamiczny rozwój firmy. Działalność może być szybko przemieszczana pomiędzy miejscowościami, a także poszczególnymi krajami. W tym przypadku możemy mówić o wyższości prowadzenia biznesu w systemie MLM nad tradycyjnym systemem. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing sieciowy pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject edukacja ekonomiczna pl
dc.subject fundusze inwestycyjne pl
dc.subject marketing wielopoziomowy pl
dc.title Różnice pomiędzy systemem sprzedaży MLM a sprzedażą w tradycyjnym systemie bankowym pl
dc.title.alternative The difference between MLM disposal systems and traditional banking system pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-04T08:44:48Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info