Specyfika działań marketingowych na przykładzie Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Górgul, Karolina
dc.date.accessioned 2013-11-04T15:14:52Z
dc.date.available 2013-11-04T15:14:52Z
dc.date.issued 2012-09-25 07:49:52
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1305
dc.description.abstract Działania marketingowe odgrywają istotną rolę w sprawnym funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Jednym z najprężniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki jest sektor usług finansowych, stanowiący odzwierciedlenie sytuacji, jaka obecnie panuje na rynku. Dlatego tak ważne jest umiejętne podjęcie określonych działań marketingowych w celu uzyskania oczekiwanych wyników. Niniejsza praca definiuje specyfikę działań marketingowych na przykładzie Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu. W celu potwierdzenia, bądź odrzucenia hipotezy badawczej wykorzystano ankietę, której wynik pozwolił ocenić jakość i sprawność podjętych przez bank działań marketingowych. Podsumowując otrzymane wyniki z przeprowadzonego badania ankietowego, udowodniono, iż brak jest jakichkolwiek podstaw do odrzucenia przyjętej hipotezy badawczej. Umiejętne wykorzystywanie narzędzi marketingowych przyczynia się do sprawnego funkcjonowania każdej instytucji oraz zapewnienia jej odpowiedniej pozycji w przyszłości. pl
dc.description.abstract Marketing activities play an important role in the smooth functioning of any business. One of the fastest growing sectors of the Polish economy then is the financial services sector, reflecting the situation that currently prevails in the market. It is therefore important to take certain actions skillful marketing to get the desired results. This paper defines the specific marketing activities on the example of Bank of Nowy Sącz. In order to confirm or reject the hypothesis of the research used a survey, the results of which helped to assess the quality and efficiency of the measures taken by the bank marketing. To sum up the results of the survey conducted, proved that there is no reason to reject the research hypothesis accepted. Skilful use of marketing tools contribute to the smooth functioning of all institutions, and to ensure its proper position in the future. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject system bankowy pl
dc.subject banki spółdzielcze pl
dc.subject Polska pl
dc.title Specyfika działań marketingowych na przykładzie Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Specific marketing activities on an example of a Cooperative Bank in Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-04T09:27:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info