Wpływ działań marketingowych na rynkowy sukces na przykładzie zakładu mięsnego Parkur S.J. w Mochnaczce Wyżnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Serwacki, Jerzy
dc.contributor.author Kukulak, Magdalena
dc.date.accessioned 2013-11-08T08:53:56Z
dc.date.available 2013-11-08T08:53:56Z
dc.date.issued 2010-03-29 11:11:44
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1397
dc.description.abstract Głównym celem tej pracy jest pokazanie wysokiej jakości produktu (mięsa wołowego). Ukazuje cały proces począwszy od zakupu, poprzez ubój, rozbiór. Wszystko odbywa się w sterylnych warunkach, przestrzegane są wymogi sanitarne na każdym szczeblu, świadczy o tym certyfikat HACCP. W dzisiejszych czasach bardzo trudno stworzyć taki produkt, który zaspokoi potrzeby i pragnienia klientów. Firmie „Parkur” potrzebna jest korzystna oferta, zachęcająca konsumentów do nabywania produktu. Aby dobrze zrozumieć pojecie marketingu oraz działania marketingowe w firmie omówiono jego teoretyczne aspekty w rozdziale pierwszym niniejszej pracy. Drugi rozdział ukazuje kompozycję elementów marketingu mix czyli (produkt i cykl jego życia, cena i strategię cen, dystrybucję i jej kanały oraz promocję) jako celowo dobraną kompozycję. Trzeci rozdział zawiera ogólną charakterystykę firmy „Parkur”. Na wstępie przedstawiono historię firmy oraz jej działalność i znaczenie na rynku. W dalszej części pracy opisano strategie marketingowe dla firmy „Parkur” takie jak (produkt, cena, dystrybucja i promocja). Pokazano także badania marketingowe, które powinny pomóc w wypromowaniu nowego produktu jakim jest mięso końskie. Wszystkie przedstawione działania pozwolą poprawić sytuację w firmie, a tym samym jej pozycję na rynku. Podsumowując, dobrze prowadzona informacja marketingowa, promocja i reklama wpłynie na kształtowanie się decyzji konsumentów. Ważna jest także umiejętność manipulowania cenami może ona przeciągnąć na naszą stronę sporą liczbę klientów. Firma powinna pamiętać, że konkurencja na rynku wciąż się zaostrza, a szanse na odniesienie sukcesu mają te przedsiębiorstwa, które są profesjonalnie zarządzane, a kierownictwo podejmuje decyzję dogłębnie przemyślane. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject produkt pl
dc.subject dystrybucja produktu pl
dc.subject promocja produktu pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.subject cena produktu pl
dc.subject produkcja mięsa pl
dc.title Wpływ działań marketingowych na rynkowy sukces na przykładzie zakładu mięsnego Parkur S.J. w Mochnaczce Wyżnej pl
dc.title.alternative The impact of marketing actions on successful market based on Meat Company „S.J. Parkur” in Mochnaczka Wyżna pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-07T10:38:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info