Internet jako narzędzie działalności reklamowej na przykładzie firmy Reckitt Benckiser

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Handzel, Zbigniew
dc.contributor.author Maj, Sylwester
dc.date.accessioned 2013-11-08T15:01:07Z
dc.date.available 2013-11-08T15:01:07Z
dc.date.issued 2010-03-25 00:35:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1407
dc.description.abstract Ponieważ praca została poświęcona reklamie internetowej, to głównym jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: "w jakim stopniu reklama internetowa wpływa na zachowania konsumentów, którzy są jej bezpośrednimi odbiorcami, na ile ta nowa forma reklamy – jaką jest reklama internetowa - jest skuteczna". Szerzej zbadane zostanie zagadnienie, jakie korzyści dla firmy niesie prowadzenie kampanii reklamowej w Internecie, czy trafia ona do odpowiednich odbiorców i na ile skłania ich do kupna reklamowanego produktu. Analiza powyższego zagadnienia dokonana zostanie na podstawie przykładowej firmy - Reckitt Benckiser. Ta angielska firma jest jednym z największych producentów środków czystości dla gospodarstw domowych na świecie. Firma jest jednocześnie jednym z największych reklamodawców telewizyjnych w Polsce. Praca ma charakter badawczy. Składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera rys historyczny oraz podstawowe informacje na temat reklamy. Rozdział drugi jest poświęcony reklamie internetowej. Opisane są rodzaje reklam internetowych oraz ich rola. Rozdział trzeci zawiera prezentacje firmy „Reckitt Benckiser”. W czwartym rozdziale opisane są metody oraz cele przeprowadzonego badania ankietowego. Ostatni – piąty rozdział zawiera omówienie wszystkich pytań ankietowych oraz ich analizę. W zakończeniu zawarte są ogólne wnioski z całej pracy oraz odniesienie do postawionej we wstępie tezy. Zakres przestrzenny pracy obejmuje Polskę, zaś zakres czasowy określa przedział pomiędzy czerwcem a grudniem 2009 roku. Wyniki badań można porównać do strategii marketingowej przyjętej przez firmę. Firma w chwili obecnej ma bardzo duże udziały na rynku polskim. Ma silnie ugruntowaną pozycję oraz stosunkowo niewielką konkurencję a co za tym idzie liczną grupę stałych klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject internet pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.subject public relations pl
dc.title Internet jako narzędzie działalności reklamowej na przykładzie firmy Reckitt Benckiser pl
dc.title.alternative The Internet as an Advertisement Tool as Exemplifield by the Reckitt Benckiser Company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-08T11:53:38Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info