Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet i mężczyzn w oparciu o badania przeprowadzone wśród mieszkańców powiatu dąbrowskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Golonka, Joanna
dc.date.accessioned 2013-11-12T08:17:01Z
dc.date.available 2013-11-12T08:17:01Z
dc.date.issued 2011-04-07 19:03:39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1420
dc.description.abstract Wiele organizacji przeprowadziło badania pod kątem reklamy niektóre z nich zostały przedstawione w poszczególnych częściach niniejszej pracy. Jednak chcąc sprawdzić tę jak i pozostałe tezy przeprowadziłam własne badania, których wyniki prezentuję w na końcu. Temat został przedstawiony w czterech rozdziałach. Pierwsze trzy zostały poświęcone analizie literatury w celu przybliżenia zagadnień niezbędnych do przeprowadzenia późniejszych badań empirycznych. Ostatni czwarty rozdział został przeznaczony na przedstawienie wyników badań oraz ich analizę, w celu weryfikacji postawionych wcześniej hipotez. Badania te miały na celu pokazać jak wygląda kwestia reklamy, czy jest ona skuteczna czy też nie, która forma reklamy jest najskuteczniejsza i dlaczego oraz czy kobiety różnią się od mężczyzn podczas podejmowania decyzji o zakupie. Pomimo szkód jakie reklamy mogą wyrządzić, uważam, że po części są potrzebne, bo każdy odbiera je w inny sposób, dla każdego choć nieświadomie któraś z nich odgrywa szczególną rolę. Reklamodawcy powinni mieć to na uwadze tworząc nowe historyjki, powinni też być bardziej restrykcyjni przy ich tworzeniu, by nie spotkać się z tak negatywnymi opiniami jak do tej pory. Aby zachęcić odbiorców do częstszych zakupów reklamowanego towaru osoby odpowiedzialne za promocję, winni skupiać się na poszerzeniu informacji o zastosowaniu produktu a nie koniecznie koncentrować się na pokonaniu konkurencji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing pl
dc.subject public relations pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.title Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet i mężczyzn w oparciu o badania przeprowadzone wśród mieszkańców powiatu dąbrowskiego pl
dc.title.alternative Advertising influence on men's and women's purchasing decisions. Based on research conducted among inhabitants of Dąbrowa county pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-08T11:54:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info