Rola dystrybucji w rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Wiśniowski

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wojnarowski, Józef
dc.contributor.author Kamińska, Elżbieta
dc.date.accessioned 2013-11-12T12:59:00Z
dc.date.available 2013-11-12T12:59:00Z
dc.date.issued 2010-04-08 08:44:17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1441
dc.description.abstract Zadaniem dystrybucji jest dostarczenie produktów w odpowiednim czasie, miejscu i warunkach po możliwie najniższym koszcie całkowitym dystrybucji. Celem rozważań w niniejszej pracy jest rosnąca rola dystrybucji w procesie rozwoju firmy na przykładzie firmy Wiśniowski. W pracy podjęto próbę oceny dystrybucji prywatnej firmy funkcjonującej zarówno w kraju jak i zagranicą. Myślą przewodnią tej pracy jest przedstawienie roli dystrybucji w rozwoju firmy Wiśniowski w XXI wieku oraz jej wpływu na sukces rynkowy i finansowy przedsiębiorstwa. Ocenie zostały poddane typy kanałów dystrybucji jak również ich kierunki geograficzne. Najbardziej rozbudowanym kanałem dystrybucji jest kanał szeroki w dystrybucji pośredniej. Jak przedstawiono w pracy firma Wiśniowski musiała uporać się z wieloma trudnościami występującymi na danym rynku, aby osiągnąć dobrze funkcjonujący system dystrybucji, a trudności te rozwiązywali bardzo dobrze z dużą korzyścią dla firmy. Zwrócono także uwagę i omówiono obsługę klienta ostatecznego, realizowaną w sposób zdecydowany i pełny, bez zbędnych poślizgów czasowych bardzo ważnych dla klienta. Według oceny autora firma Wiśniowski jest gotowa na udoskonalenie swojego systemu dystrybucji gdyż posiada dobrze funkcjonującą strukturę organizacyjną, zaplecze techniczne i wysoko wykwalifikowany personel. Firma ma duże szanse, aby w drugiej dekadzie XXI wieku stać się europejskim liderem w swojej branży. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.title Rola dystrybucji w rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Wiśniowski pl
dc.title.alternative The role of distribution in development of the company based on example of Wisniowski Company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-12T10:33:54Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info