Wykorzystanie marketingu terytorialnego w gminie Tarnów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Kuczek, Agata
dc.date.accessioned 2013-11-13T11:39:01Z
dc.date.available 2013-11-13T11:39:01Z
dc.date.issued 2010-04-21 14:22:14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1453
dc.description.abstract Marketing to narzędzie zarządzania z zakresu gospodarczego, kulturalnego i społecznego nie tylko w Europie ale i na całym świecie. Gmina jest podstawową jednostką samorządu terytorialnego, powołaną dla organizacji życia publicznego na swoim terytorium. Wszystkie osoby, które na stałe zamieszkują na obszarze gminy, stanowią gminną wspólnotę samorządową, realizującą swoje zbiorowe cele lokalne. Celem pracy jest ukazanie możliwości wykorzystania instrumentów marketingowych dla rozwoju podstawowej jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Tarnów. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym przedstawione zostały i omówione podstawowe pojęcia związane z teorią marketingu terytorialnego na tle jednostki samorządu terytorialnego. W drugim zaś została opisana struktura marketingu terytorialnego na przykładzie gminy. W trzecim rozdziale zostały przedstawione instrumenty marketingu terytorialnego dotyczące gminy Tarnów. Materiały źródłowe, które zostały wykorzystane do napisania pracy w części teoretycznej to literatura naukowa dotycząca zagadnień związanych z marketingiem terytorialnym. W części praktycznej wykorzystane zostały również materiały z Biuletynu Informacji Publicznej i z Urzędu Gminy Tarnów. Marketing terytorialny zdecydowanie pozwala rozwijać warunki gminy Tarnów, podstawowej jednostki samorządu terytorialnego. W ostatnim czasie gmina zajmuje jedno z pierwszych miejsc w województwie pod względem gospodarki, infrastruktury technicznej, poziomu życia mieszkańców i turystyki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject gmina pl
dc.subject zarządzanie gminą pl
dc.title Wykorzystanie marketingu terytorialnego w gminie Tarnów pl
dc.title.alternative Application of territorial marketing in Tarnów municipality pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-13T09:32:57Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info