Znaczenie aktywności twórczej dla funkcjonowania kierownika zespołu pracowników. Analiza zagadnienia na przykładzie sieci handlowej Drogerie Natura

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majczyna, Marek
dc.contributor.author Maziarz, Ewa
dc.date.accessioned 2013-11-13T13:44:28Z
dc.date.available 2013-11-13T13:44:28Z
dc.date.issued 2010-05-10 17:04:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1465
dc.description.abstract Celem pracy była próba odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób aktywność twórcza wpływa na funkcjonowanie człowieka w roli lidera zespołu „Drogerie Natura”. W pierwszym rozdziale pracy omówiono, czym jest aktywność twórcza, kto może zostać twórcą, kim jest lider lateralny, a także, czym charakteryzuje się menedżer doskonały. Opisano również sposoby motywowania oraz wymieniono czynniki dające satysfakcję z pracy. Rozdział drugi dotyczy roli zawodowej, podstawowych zagadnień zarządzania. Przedstawiono w nim także style kierownicze i przywódcze. W rozdziale trzecim scharakteryzowano sieć sklepów „Drogerie Natura”, a także opisano wpływ lidera na zespół, a tym samym wyniki pracy. Natomiast czwarty rozdział omawia wykorzystanie stylów kierowania w sieci handlowej „ Drogerie Natura”. Podczas pisania pracy wykorzystano podstawowe źródła literatury przedmiotu: publikacje zwarte oraz materiały czasopiśmiennicze. Dane źródłowe wykorzystywane w części empirycznej pracy można podzielić na materiały pierwotne i wtórne. Materiał pierwotny stanowią wszelkie informacje o stylach kierowania w „Drogerie Natura” uzyskany z przekazów ustnych od zarządu firmy oraz z własnych obserwacji. Zasadniczym źródłem danych jest materiał wtórny, który stanowią dane występujące na stronie internetowej dotyczące początków firmy. Zakres czasowy przeprowadzonej oceny obejmuje okres dziesięciu lat od 1998 -2008 roku. Ogólny wniosek wskazuje iż nie ma idealnego stylu zarządzania, który sprawdziłby się w każdym zespole sieci sklepów „Drogerie Natura”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject myślenie twórcze pl
dc.subject kreatywność pl
dc.subject menedżer pl
dc.subject zarządzanie zespołem ludzkim pl
dc.subject style kierowania pl
dc.title Znaczenie aktywności twórczej dla funkcjonowania kierownika zespołu pracowników. Analiza zagadnienia na przykładzie sieci handlowej Drogerie Natura pl
dc.title.alternative The importance of creative activity for the functioning of an employee team manager. An analysis of the issue as exemplified by “Drogerie Natura” Chain pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-13T12:41:17Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info