Marketing w sporcie w oparciu o doświadczenia MKS Sandecja Nowy Sącz

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Kantor, Sebastian
dc.date.accessioned 2013-11-14T14:51:32Z
dc.date.available 2013-11-14T14:51:32Z
dc.date.issued 2011-07-16 14:45:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1497
dc.description.abstract Współcześnie marketing stanowi jedno z kluczowych pojęć także w sferze organizacji przedsięwzięć sportowo-rekreacyjnych. Celem pracy jest próba przedstawienia jak ważną rolę w dzisiejszym sporcie odgrywa marketing. Postępująca komercjalizacja sportu sprawia, że zmierza ona do zaspokojenia odbiorców (kibiców), którzy skłonni są do płacenia za dobre widowiska sportowe. Zainteresowanie sportem dostrzegły również media. Uczyniły z niego istotny bodziec przyciągający uwagę odbiorców i sponsorów. Rywalizacja powoduje systematyczne podnoszenie jakości widowisk sportowych, motywuje zawodników do coraz bardziej zaciętej rywalizacji na najwyższym poziomie, co prowadzi do zwiększenia zainteresowania. W pracy przedstawiono rynek klubów piłkarskich. Scharakteryzowano kluby sportowe w Polsce, kibiców jako klientów klubów sportowych oraz ofertę klubów sportowych. Następnie scharakteryzowano klub piłkarski MKS Sandecja Nowy Sącz, przedstawiono jego historię, cele, misję oraz strukturę organizacyjną, a także osiągnięcia klubu. Opisano organizację marketingu w klubie MKS Sandecja Nowy Sącz, wykorzystane instrumenty marketingu, działania promocyjne oraz strategię marketingową klubu. W pracy znajdują się również zdjęcia badanego klubu sportowego. Kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. Bez wątpienia marketing jest nieodzownym i bardzo istotnym aspektem sportu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject sport pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject klub sportowy pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.title Marketing w sporcie w oparciu o doświadczenia MKS Sandecja Nowy Sącz pl
dc.title.alternative Marketing in sport on the strength of experiences MKS Sandecja Nowy Sącz pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-14T14:06:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info