Organizacja turystyki, jako metoda rozwoju i promocji regionu Gór Stołowych na przykładzie biznesplanu "Discover Table Mountains Incoming Touroperator"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Sznajder, Ludomir
dc.date.accessioned 2013-11-15T10:34:00Z
dc.date.available 2013-11-15T10:34:00Z
dc.date.issued 2010-04-25 23:18:03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1499
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest ukazanie luk występujących na rynku turystycznym w regionie Gór Stołowych, pomysłu na ich wypełnienie oraz wpływu takiego rozwiązania na ogólną promocje i kondycję społeczno-gospodarczą tych terenów. Praca składa się z czterech merytorycznych rozdziałów, z których trzy pierwsze przedstawiają teoretyczne rozważania na temat turystyki i metod pisania biznesplanów działalności umiejscowionych na rynku turystycznym, czwarty natomiast jest wynikiem praktycznego zastosowania tej wiedzy – biznes planem firmy organizującej turystykę. W pierwszym rozdziale, zatytułowanym: „Turystyka i produkty turystyczne” zawarta została teoria dotycząca pojęcia turystyki, turysty i ruchu turystycznego oraz rodzajów, a także form turystyki. Ponadto znaleźć w nim można charakterystykę produktu turystycznego, jego cykl życia i rynek na jakim występuje. Rozdział drugi koncentruje się na informacjach dotyczących regionu Gór Stołowych. Opisana w nim została historia rozwoju turystyki w tym regionie, główne atrakcje i centra turystyczne. Scharakteryzowane w nim też zostały luki na miejscowym rynku oraz pomysły na ich wypełnienie – dla najlepszego z nich powstał w rozdziale czwartym biznes plan. Ostatni teoretyczny rozdział – trzeci, opisuje teoretyczne założenia i rady w odniesieniu do sztuki pisania biznes planów. Zawarte w nim są cechy jakie biznes plan powinien posiadać oraz wymagane dla niego elementy. Cała wiedza, zawarta w rozdziałach powyższej pracy, doprowadziła mnie do wniosku, że turystyka przynosi olbrzymią satysfakcję zarówno sprzedającym jak i konsumentom, a to z kolei sprawia, że chciałbym z nią związać moją przyszłość. „Discover Table Mountains” będzie firmą, która poruszy zastały nieco biznes turystyczny w Kotlinie Kłodzkiej, jednocześnie doprowadzając do jej ogólnoeuropejskiej promocji, co zaowocuje rozwojem całego regionu w różnych wymiarach gospodarczych, przynosząc ogromny dobrobyt i szczęście jej mieszkańcom. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject rynek turystyczny pl
dc.subject turystyczne atrakcje pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject analiza finansowa pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.subject promocja walorów regionu pl
dc.subject biznes plan pl
dc.title Organizacja turystyki, jako metoda rozwoju i promocji regionu Gór Stołowych na przykładzie biznesplanu "Discover Table Mountains Incoming Touroperator" pl
dc.title.alternative Tourism organizing as a method of development and promotion of the Table Mountains region on the example of “Discover Table Mountains Incoming Touroperator” business-plan pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-14T15:29:59Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info