Dystrybucja towarów i usług na podstawie firmy Zepter International Poland

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Czernecki, Daniel
dc.date.accessioned 2013-11-15T12:20:18Z
dc.date.available 2013-11-15T12:20:18Z
dc.date.issued 2010-04-29 09:56:10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1508
dc.description.abstract Dystrybucja w znacznej mierze determinuje rozwój i zyskowność przedsiębiorstwa. Jest istotna z wielu powodów. Kanały dystrybucji mogą ograniczać lub hamować tempo rozwoju firmy. Wysokie koszty dystrybucji mogą stanowić barierę dla korzystania z usług określonych pośredników, podnosić cenę produktu w stopniu zagrażającym jego konkurencyjności, ograniczać działania w sferze promocji itp. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów dystrybucji jest bezpośrednia sprzedaż produktów do klienta ostatecznego. Jest to bardzo powszechny model, z którym każdy klient spotyka się na co dzień. Ta forma dystrybucji ma wiele zalet i dlatego stosowana jest coraz częściej. Co ważniejsze może ona być zastosowana w odniesieniu do każdego produktu. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszych dwóch rozdziałach przedstawiona jest istota dystrybucji, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży bezpośredniej. Rozdział trzeci i czwarty to rozdziały praktyczne. Przedstawiono w nich sposób dystrybucji w Grupie Zepter oraz zaprezentowano wyniki badania ankietowego dotyczącego efektywności sprzedaży bezpośredniej. Celem niniejszej pracy było przedstawienie sprzedaży bezpośredniej jako jednej z najbardziej efektywnych form sprzedaży, zaprezentowanie praktycznego wykorzystania tego modelu dystrybucji do zbudowania przewagi konkurencyjnej na rynku oraz zbadanie opinii polskich konsumentów o tej formie dystrybucji. Zaprezentowane dane dotyczące powstania, rozwoju oraz sposobu działania firmy Zepter International Poland dowodzą, że wykorzystując sprzedaż osobistą można z sukcesem prowadzić duży, międzynarodowy koncern oraz zdobywać przewagę konkurencyjną nie tylko wśród firm oferujących swoje produkty tej formie sprzedaży, ale również w całej branży środków i artykułów gospodarstwa domowego oraz kosmetyków. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject dystrybucja produktu pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject struktura organizacyjna pl
dc.subject sprzedaż bezpośrednia pl
dc.subject rynek sprzętu AGD pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.title Dystrybucja towarów i usług na podstawie firmy Zepter International Poland pl
dc.title.alternative Distribution products and services based on the example of Zepter International Poland pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-14T15:30:07Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info