Zastosowanie instrumentów marketingu-mix w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym na przykładzie firmy "Eko-Instal"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikulec, Marek
dc.contributor.author Lorek, Natalia
dc.date.accessioned 2013-11-16T09:20:49Z
dc.date.available 2013-11-16T09:20:49Z
dc.date.issued 2010-05-06 20:52:38
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1514
dc.description.abstract Marketing jest procesem społecznym, który obejmuje kształtowanie produktu, ustalenie polityki rynkowej, finansowanie oraz działania związane z fizycznym ruchem towarów. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie elementów marketingu-mix oraz analiza skuteczności wykorzystania jego instrumentów w przedsiębiorstwie „Eko-Instal”. Otrzymane rezultaty mają zmierzać do wprowadzenia zmian, które przyczynią się do zwiększenia przychodów omawianej firmy. Temat pracy wybrany został z przyczyn chęci zbadania, który z instrumentów marketingu-mix ma największe znaczenie i dlaczego. W obecnej sytuacji gospodarczej i ekonomicznej w jakiej znajduje się przedsiębiorstwo „Eko-Instal” praca może posłużyć jako propozycja wprowadzenia zmian w strategii marketingowej, stosowanej przez badaną firmę, co może spowodować poprawę jej sytuacji finansowej oraz pozycji konkurencyjnej na rynku. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i praktycznej. Rozdział I i II są rozdziałami teoretycznymi, które zostały przygotowane na podstawie aktualnej literatury naukowej. W tej części pracy omówiono poszczególne elementy marketingowe. Część praktyczna pracy jest zawarta w III rozdziale. Przedstawia on charakterystykę analizowanej firmy „Eko-Instal” oraz wykorzystanie instrumentów marketingowych w omawianym przedsiębiorstwie. Dogłębna analiza poszczególnych elementów marketingowych może doprowadzić do poprawy sytuacji ekonomicznej badanego przedsiębiorstwa oraz do zwiększenia sprzedaży posiadanych wyrobów i świadczonych usług. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.title Zastosowanie instrumentów marketingu-mix w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym na przykładzie firmy "Eko-Instal" pl
dc.title.alternative Implementation of marketing-mix measures in merchant-service enterpraise on example of "Eko-Instal" pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-15T11:42:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info