Analiza wykorzystania marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa na przykładzie operatorów telefonii komórkowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Paliwoda-Matiolańska, Adriana
dc.contributor.author Różyńska, Ewa
dc.date.accessioned 2013-11-16T14:57:26Z
dc.date.available 2013-11-16T14:57:26Z
dc.date.issued 2010-05-08 11:57:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1534
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy magisterskiej jest prezentacja wzrastającej roli marketingu internetowego jako zjawiska, które rozwija się bardzo dynamicznie oraz przedstawienie nowych możliwości w zakresie promocji internetowej, które coraz częściej wykorzystywane są w podstawowej działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Szczególnie zwrócono uwagę na działania marketingowe operatorów działających na polskim rynku telefonii komórkowej. W ostatniej części pracy przedstawione zostały wyniki zrealizowanych badań dotyczących aktywności i form promocji internetowej operatorów telefonii komórkowej w Polsce oraz dokonano ich analizy. Poza dokładnym opisem wyników w podziale na poszczególne zagadnienia, w końcowej części rozdziału przedstawiono wnioski ogólne z badania, odnoszące się do założonych w części metodologicznej problemów badawczych. Podjęty w pracy temat marketingu internetowego jest bardzo szeroki, obejmujący wiele narzędzi i form promocji internetowej. Niektóre z nich zostały opisane, jednakże niewątpliwie wzrasta zainteresowanie takimi narzędziami jak advergaming, który jest rodzajem interaktywnej gry łączącej w sobie element rozrywki z przekazem reklamowym. Równie dużą uwagę przedsiębiorstw poszukujących nowych grup docelowych przyciągają różnego rodzaju społeczności internetowe skupiające coraz większe ilości internatów. Jako że liczne badania potwierdzają nieustanny rozwój Internetu oraz dynamiczne opracowywanie nowych technologii, należy spodziewać się, że przez najbliższe lata wzrosną możliwości wykorzystania marketingu internetowego w działalności organizacji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject promocja pl
dc.subject telefonia komórkowa pl
dc.title Analiza wykorzystania marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa na przykładzie operatorów telefonii komórkowej pl
dc.title.alternative Implementation of Internet Marketing in companies based on the example of Polish mobile operators pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-15T11:42:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info