Reklama, jako element promocji na przykładzie firmy Shell

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Głuc, Krzysztof
dc.contributor.author Halcarz, Magdalena
dc.date.accessioned 2013-11-20T13:52:20Z
dc.date.available 2013-11-20T13:52:20Z
dc.date.issued 2010-06-19 23:19:03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1643
dc.description.abstract Za cel pracy postawiłam pytania: Czy reklama faktycznie jest głównym elementem wypromowania danego przedsiębiorstwa? Czy dzięki reklamie firma Shell rzeczywiście jest jednym z głównych dostawców paliwa na całym świecie? Czy potencjalny klient zna stacje Shell, jej reklamę i aktualne promocje? Moją pracę oparłam na informacjach głównie zaczerpniętych ze strony internetowej www.shell.pl, z własnych obserwacji, które uzyskałam dzięki 3-letniej pracy na stanowisku kasjer na jednej ze stacji Shell oraz na badaniach konsumenckich, które przeprowadziłam ankietując klientów stacji Shell. Każdy producent za główny cel stawia przyciągnięcie jak największej liczby lojalnych klientów. Należy jednak pamiętać, że naturalnym elementem zachowań rynkowych jest poszukiwanie nowych wrażeń i doświadczeń. Klient musi znać swoje potrzeby i wiedzieć, jak może wykorzystać reklamowany produkt. Dlatego tak ważna jest edukacja klienta. Jest to także pierwszy krok przy wprowadzeniu nowego produktu na rynek. Rynek nasycony jest produktami podobnymi do siebie. Ważne jest, aby firmy wytwarzały produkty o coraz to większej jakości, ciągle modernizowane i ulepszane, a co najważniejsze dostępne dla każdego klienta. Do przygotowania reklam jak każda inna firma, Shell także korzysta z promocji profesjonalistów, ludzi tworzących i z wyobraźnią, którzy potrafią połączyć odpowiedni przekaz reklamowy, ze środkiem przekazu, czasem i przestrzenią. Te wszystkie cechy posiadają także reklamy z udziałem stacji Shell i jej produktów. Wyniki moich badań, wskazują jednak na brak znajomości reklam przez osoby, które uczestniczyły w mojej ankiecie. Rynek jest zbyt przesiąknięty produktami, aby wprowadzić na rynek nowy produkt bez skutecznej i dobrej reklamy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama w mass mediach pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject reklama radiowa pl
dc.subject reklama prasowa pl
dc.subject reklama zewnętrzna pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.subject rynek paliw pl
dc.subject badania konsumenckie pl
dc.subject promocja przedsiębiorstwa pl
dc.title Reklama, jako element promocji na przykładzie firmy Shell pl
dc.title.alternative Advertising as an element of company promotion on the example of Shell Co. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-20T08:40:08Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info