Reklama internetowa jako narzędzie kreowania wizerunku i tożsamości firmy na przykładzie firmy P.H.U. FARTA w Rzeszowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beliczyński, Jan
dc.contributor.author Warzecha, Anna
dc.date.accessioned 2013-11-21T10:03:11Z
dc.date.available 2013-11-21T10:03:11Z
dc.date.issued 2011-04-06 23:14:28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1659
dc.description.abstract W pracy starano się przywołać najważniejsze zagadnienia związane z kreowaniem tożsamości i wizerunku on-line, definicje, środki i narzędzia reklamy internetowej, sposoby na badanie efektywności i skuteczności e-reklamy oraz w jaki sposób firma P.H.U. FARTA może korzystać z dobrodziejstw Internetu. Niniejsza praca ma za zadanie przybliżyć powyższe zagadnienia, a na przykładzie firmy P.H.U FARTA wykazać, iż witryna internetowa jest jednym z głównych czynników wpływającym na percepcję firmy. Dla potrzeb pracy zostały przeprowadzone wywiady z właścicielem firmy i z dyrektorem do spraw marketingu i sprzedaży oraz badania, które miały charakter informacyjny. Dzięki temu pozyskano informacje na temat strategii marketingowej on-line oraz celów prowadzenia tej działalności, a także formach i środkach reklamy internetowej. W celu zebrania materiału potrzebnego do analizy wizerunku wirtualnego firmy oraz sposobu jej postrzegania zadano pytania wybranym klientom firmy. Badanie to pozwoliło na uzyskanie danych dotyczących opinii korzystających z oferty firmy. Na przykładzie firmy P.H.U. FARTA wykazano, iż e-reklama wpływa niekorzystnie na postrzeganie firmy. Pokazano sposoby i formy reklamy internetowej jakimi przedsiębiorstwo się posługuje. Z powodu wielu defektów prowadzenia tej działalności on-line wizerunek firmy uzyskuje negatywne opinie - przez co traci klientów. Serwis WWW firmy P.H.U. FARTA funkcjonuje niewłaściwie, pokazano wiele błędów strony WWW, całość serwisu nie przynosi zamierzonego efektu, a skuteczność reklamy internetowej w P.H.U. FARTA jest niska. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.subject Internet pl
dc.title Reklama internetowa jako narzędzie kreowania wizerunku i tożsamości firmy na przykładzie firmy P.H.U. FARTA w Rzeszowie pl
dc.title.alternative Internet advertising as a tool for creating brand image corporate identity as exemplified by P.H.U. FARTA in Rzeszów pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-21T08:19:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info