Komunikacja marketingowa w działalności firmy Avon

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Kuzak, Cecylia
dc.date.accessioned 2013-11-23T10:20:20Z
dc.date.available 2013-11-23T10:20:20Z
dc.date.issued 2010-07-12 14:29:48
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1704
dc.description.abstract Tematem pracy jest komunikacja marketingowa w działalności sieciowej firmy AVON. W pierwszym rozdziale pracy starano się przedstawić szeroko rozumiane pojęcie jakim jest marketing oraz jego znaczenie na rynku globalnym. Wyjaśniono również podstawowe pojęcia oraz terminologię związaną z marketingiem, by następnie dzięki temu, można było lepiej zrozumieć jego istotę. Drugi rozdział pracy zawiera charakterystykę komunikacji marketingowej i przedstawia nowe możliwości dla tej dziedziny wiedzy, jakie ujawniają się w toku nasilających się procesów globalizacyjnych. Na tym tle ukazano marketing wielopoziomowy oraz partnerski jako współczesne zjawiska społeczne. W rozdziale tym zaprezentowano instrumenty oraz modele komunikacji marketingowej występujące w środowisku międzykulturowym. Rozdział trzeci zawiera pogłębioną analizę współczesnego marketingu, a mianowicie marketingu partnerskiego i wielopoziomowego. Rozdział zawiera także charakterystykę planowania marketingowego, jego procedury. Marketing wielopoziomowy, poprzez jego funkcje i cele jest zbliżony do marketingu partnerskiego oraz jest siłą napędową działalności firmy AVON, o której jest mowa w ostatnim, badawczym rozdziale pracy. Przybliżono w nim strukturę organizacyjną oraz kierunki rozwoju tej firmy sieciowej. Z przeprowadzonych badań wynika, że zarówno konsultantki, współpracujące z Avon jak i jej klientki, mają pozytywne zdanie na temat firmy. Są też wobec niej lojalne, a za ciężką pracę oraz zakup produktów za większą kwotę otrzymują różnego rodzaju bonusy i prezenty co motywuje je do dalszego działania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject marketing partnerski pl
dc.subject planowanie marketingowe pl
dc.subject marketing wielopoziomowy pl
dc.title Komunikacja marketingowa w działalności firmy Avon pl
dc.title.alternative Marketing communication in business activity of Avon company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-23T08:45:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info