Marketing szeptany jako forma reklamy serwisów społecznościowych na przykładzie portalu Nasza-klasa.pl

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Grzesik, Samanta
dc.date.accessioned 2013-11-23T10:59:40Z
dc.date.available 2013-11-23T10:59:40Z
dc.date.issued 2010-07-20 18:21:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1708
dc.description.abstract Celem mojej pracy magisterskiej oraz związanych z nią badań jest uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące portali społecznościowych, a dokładniej mówiąc kto oraz do czego wykorzystuje portale społecznościowe w swoim życiu codziennym. Moje badania mają pokazać czy stan cywilny jest elementem decydującym o tym co skłoniło daną osobę do zarejestrowania się na portalu Nasza-klasa.pl, czy rekomendacja znajomych jest ważniejsza niż reklama umieszczona na stronach internetowych oraz czy wielkość miejscowości istotnie wpływa na powód dla jakiego dana osoba zarejestrowała się na portalu Nasza-klasa. Ważnym elementem badań jest także określenie cech użytkowników portali społecznościowych oraz celów dla których decydują się oni na dołączenie do wirtualnych społeczności. Przeprowadzone badania mają charakter eksploracyjny oraz opisowy. Do przeprowadzenia badań wykorzystano ankietę stworzoną w formie strony internetowej i umieszczoną pod adresem www.pracamgr.com.pl. Przeprowadzone badanie udowodniło, że rekomendacja znajomych jest ważniejsza niż reklama telewizyjna, radiowa, prasowa czy internetowa. Respondenci odpowiedzieli, że najlepszą reklamą produktu czy usługi jest właśnie rekomendacja. Rekomendacja dla tych osób jest elementem reklamy, która pomoże im w podjęciu decyzji o zakupie. Badania potwierdziły również to, że rekomendacje znajomych są powodem, dla którego osoby decydują się na rejestrację na danym portalu społecznościowym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject serwisy społecznościowe pl
dc.subject Internet pl
dc.subject rekomendacje pl
dc.title Marketing szeptany jako forma reklamy serwisów społecznościowych na przykładzie portalu Nasza-klasa.pl pl
dc.title.alternative Word of mouth advertising as a form of social networks on the example of Nasza-klasa.pl pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-23T08:45:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info