Wynagrodzenie jako narzędzie motywowania pracowników do pracy na przykładzie hotelu SPA Dr Irena Eris Krynica-Zdrój

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Budaj, Ewelina
dc.date.accessioned 2013-11-25T11:43:32Z
dc.date.available 2013-11-25T11:43:32Z
dc.date.issued 2010-07-21 10:11:11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1732
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza stosowanego systemu wynagrodzeń w praktyce funkcjonowania Hotelu SPA Dr Irena Eris oraz ocena wpływu stosowanych narzędzi motywowania na efektywność pracy i zaangażowanie pracowników. Tak sformułowany cel pracy zdeterminował postawienie kilku cząstkowych pytań badawczych: 1. Czy wysokość wynagrodzeń z punktu widzenia pracownika jest dla niego satysfakcjonująca? 2. Czy funkcjonujący system wynagrodzeń w badanym przedsiębiorstwie spełnia swoją funkcję motywacyjną? 3. Czy stosowany system zachęca pracowników do podnoszenia kwalifikacji zawodowych? Praca zawiera cztery rozdziały i zakończenie. W rozdziale pierwszym omówiono istotę i funkcję wynagrodzeń oraz szczególną uwagę zwrócono na formy i struktury wynagrodzeń. Rozdział drugi przedstawia rodzaje systemów płac, zaczynając od najbardziej popularnych, poprzez coraz nowocześniejsze, wskazując w jakich warunkach organizacyjnych właściwe jest zastosowanie danego systemu. W rozdziale trzecim omówiono bardzo istotne dla tej pracy zagadnienie, jakim jest motywowanie pracowników, a także społeczne zaangażowanie się kadry w proces pracy. Przede wszystkim interesować nas będzie takie motywowanie ludzi, w wyniku którego będą oni podejmowali działanie korzystne nie tylko dla siebie, ale i dla przedsiębiorstwa. Rozdział czwarty prezentuje system wynagrodzeń pracowników badanego przedsiębiorstwa. Omówiono w nim przede wszystkim warunki zatrudniania oraz wynagradzania pracowników, a ponadto dokonano analizy składników płac. Właściwe motywowanie przyczynia się do efektywne go zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Budując lojalność pracowników wobec firmy, która przekłada się na jego zaangażowanie i efektywność wykonywanych obowiązków. Zaufanie pracowników do organizacji staje się podstawowym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej, gdyż czynnik ludzki i jakość zatrudnionych pracowników to tak zwany „kapitał psychospołeczny organizacji". Współczesne organizacje budują swoją siłę w oparciu o właściwe motywowania i nagradzanie pracowników. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wynagrodzenia pl
dc.subject motywowanie pracowników pl
dc.subject motywacje płacowe pl
dc.subject kształtowanie wynagrodzeń pl
dc.subject motywacje pozapłacowe pl
dc.subject zatrudnienie pl
dc.subject motywacja do pracy pl
dc.subject strategia wynagrodzeń pl
dc.title Wynagrodzenie jako narzędzie motywowania pracowników do pracy na przykładzie hotelu SPA Dr Irena Eris Krynica-Zdrój pl
dc.title.alternative Financial rewards as a major factor motivate the employees at the hotel SPA Dr Irena Eris Krynica-Zdrój pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-25T09:16:29Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info