System wizualizacji jako kluczowy element kształtowania wizerunku marki hotelu na przykładzie wybranych hoteli powiatu nowosądeckiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Pawlik, Anna
dc.date.accessioned 2013-11-26T10:06:33Z
dc.date.available 2013-11-26T10:06:33Z
dc.date.issued 2010-07-29 10:21:27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1758
dc.description.abstract Celem pracy jest systematyka pojęć w zakresie wizerunku oraz elementów go kształtujących na przykładzie rynku turystycznego, w szczególności hoteli. Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy zawiera przegląd podstawowych pojęć z zakresu turystyki. Ponadto można odnaleźć w nim informacje na temat wizerunku i tożsamości firmy, różnic między nimi, głównych adresatów wizerunku oraz wyróżniki tożsamości. Opisana została również marka, jako główny element wizerunku, także rola reklamy i public relations w jego budowaniu. W następnym rozdziale omówiono pojęcie i funkcje systemu wizualizacji. Dokonano również analizy wybranych elementów wizualizacji. Trzeci rozdział to analiza rynku hotelarskiego w powiecie nowosądeckim w latach 2006-2008. Ta część to zbiór danych odnoszących się do: charakterystyki powiatu, walorów turystycznych, warunków rozwoju ruchu turystycznego i podmiotów gospodarczych na rynku usług turystycznych, podaż, popyt usług hotelarskich, ofertę hoteli oraz instytucje wspierające rozwój turystyki. Ostatni rozdział to analiza porównawcza systemu wizualizacji Hotelu *** Perła Południa w Rytrze oraz Hotelu *** Beskid w Nowym Sączu. W części tej przybliżono systemy identyfikacji wizualnej obydwu hoteli, a następnie dokonano ich porównania. Utrwalenie obrazu przedsiębiorstwa jest bardzo czasochłonne, wymaga konsekwencji, dużych nakładów finansowych. Stąd tak ważne jest, by traktować system wizualizacji jako jednolitą koncepcję prezentacji graficznej, która nawiązywać będzie do misji oraz strategii działania firmy. Można zauważyć, że Hotel *** Perła Południa i Hotel *** Beskid w ten sposób budują swoją pozycję na rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject przedsiębiorstwo turystyczne pl
dc.subject marka pl
dc.subject hotelarstwo pl
dc.subject wizualna identyfikacja przedsiębiorstwa pl
dc.subject turystyka pl
dc.title System wizualizacji jako kluczowy element kształtowania wizerunku marki hotelu na przykładzie wybranych hoteli powiatu nowosądeckiego pl
dc.title.alternative The system of visualisation as a key element of shaping the image of a hotel's trade mark on the basis of selected hotels in the nowosądecki district pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-26T08:39:56Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info