Wykorzystanie strategii marketingu mix w kształtowaniu kierunku rozwoju Sanatorium Uzdrowiskowego Wiktor w Żegiestowie Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Kulig-Waligóra, Sylwia
dc.date.accessioned 2013-11-27T09:43:41Z
dc.date.available 2013-11-27T09:43:41Z
dc.date.issued 2008-11-12 14:07:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1781
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest pokazanie jak w trudnych uwarunkowaniach prawnych, przy złej polityce zdrowotnej Państwa i nieudanej reformie w służbie zdrowia podejmować właściwe decyzje, by nie tylko przetrwać i sprostać obowiązującym wymogom obowiązującym w turystyce i lecznictwie uzdrowiskowym, ale iść do przodu i rozwijać się. W niniejszej pracy podjęto próbę udzielenia odpowiedzi na pytanie, czy skoro bez zysku nie ma mowy o rozwoju, Sanatorium „Wiktor” w Żegiestowie Zdroju osiąga zadowalające wskaźniki ekonomiczne? Praca niniejsza odpowie również na pytanie, co należy udoskonalić, by być konkurencyjnym na rynku lecznictwa uzdrowiskowego? Niniejsza praca dała odpowiedź na pytanie, ze w rozwoju Sanatorium Uzdrowiskowego „Wiktor” w Żegiestowie Zdroju ważna jest filozofia marketingu a także „wyczucie” potrzeb klienta i zaoferowanie usługi, która znajdzie swojego nabywcę. W obecnych czasach, gdzie zapotrzebowanie na usługi sanatoryjno – rehabilitacyjne jest duże a konkurencja ostra, więc staranne dopracowanie oferty i zaoferowanie jej klientowi, który zechce ją nabyć, jest sprawą najważniejszą. Taka filozofia powinna nam towarzyszyć przy codziennym podejmowaniu decyzji, które mają wpływ na całość funkcjonowania naszej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject uzdrowiska pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject produkt pl
dc.subject dystrybucja produktu pl
dc.subject promocja pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject lecznictwo uzdrowiskowe pl
dc.subject polityka zdrowotna pl
dc.title Wykorzystanie strategii marketingu mix w kształtowaniu kierunku rozwoju Sanatorium Uzdrowiskowego Wiktor w Żegiestowie Zdroju pl
dc.title.alternative The use of marketing mix strategy in shaping the development of Health Resort Wiktor in Żegiestów Zdrój pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-27T08:19:56Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info