Ocena skuteczności działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku Starego Sącza w roku 750-lecia jego lokacji

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Wastag, Alfreda
dc.date.accessioned 2013-11-29T08:08:44Z
dc.date.available 2013-11-29T08:08:44Z
dc.date.issued 2009-03-04 13:10:42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1827
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy jest ocena skuteczności działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku Starego Sącza. Wyjaśniono istotę komunikacji marketingowej, scharakteryzowano cztery grupy instrumentów komunikacji marketingowej: reklamę, marketing bezpośredni, public relations, promocję osobistą, mających dominujące znaczenie w procesie kreowania wizerunku organizacji. Dalej przedstawiono cele i zadania samorządu gminnego oraz rolę promocji w procesie zaspokajania potrzeb mieszkańców. Ostatni rozdział poświęcony został pracom badawczym. Badania ankietowe miały na celu pozyskanie informacji na temat opinii mieszkańców, ich wrażeń i oczekiwań w zakresie wzmocnienia wizerunku Starego Sącza poprzez działania promocyjne samorządu lokalnego. Badaniem objęto mieszkańców miasta w wieku od 19-65 lat zamieszkałych w Starym Sączu przynajmniej od 5 lat. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Starego Sącza było jednym z podstawowych zadań Planu Rozwoju Miasta na lata 2007 –2013 realizowanego poprzez działania promocyjne władz samorządowych w roku 750-lecia jego lokacji. W ocenie ankietowanych działania promocyjne przyczyniły się do polepszenia wizerunku Starego Sącza, głównie poprzez wielkość realizowanych inwestycji, przyczyniających się do wzrostu turystyki, polepszenia warunków życia oraz lepszego zrozumienia ze strony mieszkańców polityki rozwoju miasta. Promocja miasta powinna być spójna, racjonalna i aktualna. Wskazanym jest opracowanie koncepcji promocji w oparciu o możliwości i walory miasta, która powiązana ze strategią rozwoju pozwoli określić, do kogo kierować konkretne propozycje i w jaki sposób. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject promocja-mix pl
dc.subject gmina pl
dc.subject wizerunek miasta pl
dc.title Ocena skuteczności działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku Starego Sącza w roku 750-lecia jego lokacji pl
dc.title.alternative Assesment of the effeciency of promotional activity in the act of presenting Stary Sącz on the 750th anniversary of its founding pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-28T09:28:33Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info