Segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty ośrodka sportowo rekreacyjnego na przykładzie SKS Start

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Danek, Maciej
dc.date.accessioned 2013-12-02T08:13:54Z
dc.date.available 2013-12-02T08:13:54Z
dc.date.issued 2009-04-27 08:13:39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1884
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest dokonanie segmentacji klientów jednej z firm branży turystycznej, tj. „Ośrodek Sportów Wodnych Wietrznice” oraz wytyczenie strategii na przyszłość. Praca składa się z dwóch części, teoretycznej i empirycznej. W części teoretycznej przedstawiono ogólne założenia i zasady segmentacji rynku. Część empiryczna w całości dotyczy funkcjonowania Ośrodka Sportów Wodnych Wietrznice. Praca składa się z czterech rozdziałów W pracy wykorzystano literaturę przedmiotu z zakresu marketingu i zarządzania, zasoby sieci Internet, własne badania oraz wywiady z licznymi osobami mającymi istotne informacje na temat historii i wcześniejszych lat funkcjonowania. W pracy została przeprowadzona segmentacja a’piori, w celu wyłonienia grup klientów, na których będzie można opierać dalszą działalność ośrodka. Informacje do przeprowadzenia segmentacji, zbierane były za pomocą kwestionariusza ankietowego. W badaniu wzięło udział 168 respondentów. Na podstawie udzielonych informacji możliwe było dokonanie podziału klientów ośrodka na 24 grupy odbiorców, z czego wydzielono 5 segmentów (początkujący, pasjonaci, nastolatki, zawodnicy, dojrzali). W oparciu o wyniki przeprowadzonej ankiety została zbudowana oferta ośrodka. A przeprowadzone badania pozwoliły określić grupy osób, do których kierowana będzie oferta ośrodka. Przeprowadzenie segmentacji, oraz wytyczenie ścieżki rozwoju Ośrodka będzie systematycznie wprowadzane w życie, aby Ośrodek mógł rozwijać się prężnie i aby miejsce to było symbolem aktywnego spędzania czasu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject rynek docelowy pl
dc.subject segmentacja klientów pl
dc.title Segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty ośrodka sportowo rekreacyjnego na przykładzie SKS Start pl
dc.title.alternative Segmentation of the buyers and offer positioning for the sport centre on the example of SKS start sport centre pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-29T13:08:35Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info