Plasowanie produktów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Baranowski, Jacek
dc.date.accessioned 2013-12-02T10:19:45Z
dc.date.available 2013-12-02T10:19:45Z
dc.date.issued 2009-04-02 10:41:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1897
dc.description.abstract Celem pracy jest identyfikacja problematyki zastosowania techniki product placement w promowaniu oferty przedsiębiorstwa. Celem pracy jest również pokazanie zastosowania tej techniki promocji w działalności wybranych organizacji. pokazanie techniki plasowania produktów w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Część teoretyczną zawierają rozdziały I-III, natomiast część praktyczna została przedstawiona w rozdziale IV. Hipotezy badawcze, które zostały postawione w celu przeprowadzenia analizy badań brzmią następująco: H1: Studenci Wyższej Szkoły Biznesu-National Louis University w Nowym Sączu potrafią rozpoznać ukrytą reklamę marek w produkcjach telewizyjnych. H2: Studenci IV i V roku mają większą świadomość i wiedzę na temat techniki product placement w porównaniu ze studentami z I i II roku. H3: Najczęściej wymienianą marką przez studentów WSB-NLU jest Suzuki. W pracy przyjęto metodę badania w formie audytoryjnej przy pomocy kwestionariusz ankiety, którą przeprowadzono na grupie 80 studentów WSB-NLU. Większość studentów i studentek kojarzy product placement z telewizji. Jest to forma dla nich bardziej dogodna niż tradycyjny blok reklamowy. Studenci zazwyczaj mają neutralne podejście do techniki lokowania produktów. Najlepiej rozpoznawanym produktem elektronicznym okazał się telefon komórkowy. Studenci również często zwracają uwagę na plasowanie produktów motoryzacyjnych. Metoda product placement to dobre rozwiązanie dla wielu przedsiębiorstw. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject product placement pl
dc.subject promocja pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject promocja product placement pl
dc.title Plasowanie produktów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw pl
dc.title.alternative Product placement in the marketing strategies of enterprises pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:18:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info