Promocja jako czynnik wpływający na zachowanie nabywcze klientów na przykładzie firmy Wło-Jan

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Niedzielska, Anna
dc.date.accessioned 2013-12-09T10:27:57Z
dc.date.available 2013-12-09T10:27:57Z
dc.date.issued 2013-09-19 20:54:07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2115
dc.description.abstract Tematem pracy jest ustalenie na ile działania promocyjne stosowane w badanej firmie Wło-Jan wpływają na zachowania nabywcze jej klientów. Część teoretyczna stała się podstawą badań, które przeprowadziłam w firmie Wło-Jan, a których wyniki zawarłam w części badawczej. W pracy została przedstawiona historia powstania firmy, profil jej działalności, konkurencja oraz strategia promocyjna stosowana w firmie. Przedstawieni zostali również odbiorcy firmy. Badania rozpoczęto od pięciodniowej obserwacji w firmie Wło-Jan. Podczas obserwacji sprawdzano, czy firma odpowiednio stosuje promocję i czy działania te zostały dobrane do wielkości i potrzeb rynku. Inną metodą badawczą, której użyłam, było przeprowadzenie ankiety. Badaniem objęto grupę 20 klientów. Pytani konsumenci (obecni i potencjalni) w większości wyrażali przychylne zdanie o promocji, w znaczeniu ogólnym. Chętnie współpracują oni z firmami stosującymi różne promocje i na ogół nie mają podejrzeń dotyczących tej kwestii. Większość również twierdzi, że firma dobrze stosuje działania promocyjne, a do współpracy skłoniła ich akwizycja oraz pozytywna poczta pantoflowa. Najważniejszym jednak czynnikiem promocyjnym w tym przypadku jest wypracowany przez lata wizerunek rzetelnej, godnej zaufania firmy i to samo w sobie stanowi solidną reklamę, a w połączeniu z innymi instrumentami pozwala tak kształtować zachowania nabywcze konsumentów, aby firma z sukcesem zdobywała oraz utrzymywała klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Promocja jako czynnik wpływający na zachowanie nabywcze klientów na przykładzie firmy Wło-Jan pl
dc.title.alternative Promotion as a factor influencing on the customer purchasing behavior on the example of Wło-Jan company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-08T12:36:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info