Analiza i promocja produktu turystycznego na przykładzie gminy Gródek nad Dunajcem

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Stabrawa, Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-12-10T15:34:02Z
dc.date.available 2013-12-10T15:34:02Z
dc.date.issued 2013-07-26 20:01:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2171
dc.description.abstract Niniejsza praca koncentruje się na zagadnieniach związanych z marketingiem terytorialnym. W szczególności skupia się na jednym z czterech narzędzi marketingowych – promocji. Przedstawiono jej szczególny aspekt, jakim jest promocja produktu turystycznego, którego przykład stanowi gmina Gródek nad Dunajcem. Z licznych opisów, zdjęć, opinii, wykresów i statystyk wyłania się obraz malowniczego obszaru, w którym kluczowy potencjał stanowią walory przyrodnicze. Praca zawiera również opis walorów turystycznych gminy Gródek nad Dunajcem. Przeprowadzone zostało badanie ankietowe na stu respondentach, czyli potencjalnych turystach, w celu sprawdzenia atrakcyjności przyrodniczej, zagospodarowania przestrzennego i świadczonych tu usług turystycznych. Ankieta ukazuje także oczekiwania dotyczące zmian, jakie turyści chętnie wprowadziliby na analizowanym obszarze. Analiza zgromadzonego materiału badawczego pozwoliła wysnuć wnioski, iż walory, które ma do zaoferowania gmina Gródek nad Dunajcem nie są wystarczająco spopularyzowane. pl
dc.description.abstract The aim of this work is to indicate issues connected with territorial marketing. In particular, it focuses on one of the four marketing tools – promotion and especially promotion of tourist product on the basis of community Gródek nad Dunajcem. From many descriptions, photographs, reviews, charts and statistics appears a picture of a beautiful area in which a fundamental potential is picturesque surrounding. This work includes also a description of tourist values of the community Gródek nad Dunajcem. The research was held on hundred respondents, potential tourists, in purpose to check environmental attractiveness, land menagement and tourist service provided here. This questionnaire presents also expectations of changes that tourists would introduce on the analyzed area. The analysis of collected research material indicate that the values which the community Gródek nad Dunajcem has to offer is not popular enough. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject promocja pl
dc.subject gmina Gródek nad Dunajcem pl
dc.subject walory turystyczne pl
dc.subject ankieta pl
dc.title Analiza i promocja produktu turystycznego na przykładzie gminy Gródek nad Dunajcem pl
dc.title.alternative The analysis and promotion of a tourism product. A case study of the rural municipality of Gródek nad Dunajcem pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-10T14:40:59Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info