Zarządzanie rozwojem zawodowym nauczycieli na przykładzie Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Potoczek, Natalia
dc.contributor.author Tworzydło, Iwona
dc.date.accessioned 2013-12-12T06:32:37Z
dc.date.available 2013-12-12T06:32:37Z
dc.date.issued 2013-07-11 12:43:29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2213
dc.description.abstract Tematem pracy jest zarządzanie karierą zawodową nauczycieli, na podstawie Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Nowym Sączu. Celem pracy jest dokonanie analizy procesu zarządzania rozwojem kariery zawodowej nauczycieli w aspekcie ustawowym oraz z inicjatywy dyrektora szkoły. Badania zostały przeprowadzone na podstawie ankiety, którą stanowił kwestionariusz. Miał on na celu uzyskanie odpowiedzi na postawione pytania, za pomocą których zweryfikowano dwie hipotezy, które dotyczyły barier związanych z rozwojem zawodowym nauczycieli w Zespole Szkół Elektryczno-Mechanicznych. Po jej przeanalizowaniu wynika, że dwiema głównymi barierami w rozwoju nauczycieli są środki finansowe oraz słaba motywacja ze strony dyrektora szkoły. Pojawiają się również inne przeszkody, jednak nie maja one tak dużego znaczenia. pl
dc.description.abstract The theme of the work is a career management teachers from the School of Electro- Mechanical in Nowy Sącz. Aim of this study is to analyze the process of managing career development of teachers in the context of the statutory and the initiative of the school. The study was conducted based on a questionnaire, which was a questionnaire. He had to get the answers to the two hypotheses I, which concerned the barriers related to the professional development of teachers in the Secondary School of Electro-Mechanical. After the analysis shows that the two main barriers to the development of teachers are funding and poor motivation on the part of the Director of the school. There are also other obstacles, but they do not have as much significance. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kariera zawodowa pl
dc.subject szkolenia pl
dc.subject awans pl
dc.subject bariery pl
dc.subject kwestionariusz ankiety pl
dc.subject wywiad pl
dc.subject career pl
dc.subject training pl
dc.subject promotion pl
dc.subject barriers pl
dc.subject the survey questionnaire pl
dc.subject interview pl
dc.title Zarządzanie rozwojem zawodowym nauczycieli na przykładzie Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Managing the professional development of teachers as an example of the School Electro-Mechanical in Nowy Sacz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-11T17:13:00Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info