Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem na przykładziefirmy Alfa Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Handzel, Zbigniew
dc.contributor.author Grzech, Sylwester
dc.date.accessioned 2013-12-18T10:53:05Z
dc.date.available 2013-12-18T10:53:05Z
dc.date.issued 2013-05-07 20:50:23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2426
dc.description.abstract Celem pracy jest pokazanie na przykładzie przedsiębiorstwa „Alfa” Sp. z o.o. jakie znaczenie ma zastosowanie metod i narzędzi zarządzania marketingowego w praktyce oraz przedstawienie wniosków wdrożeniowych w zakresie udoskonalenia systemu zarządzania marketingowego w tym przedsiębiorstwie. Analizując jakość zarządzania przedsiębiorstwa, można postawić następującą hipotezę pracy: Zastosowanie odpowiednich metod i narzędzi zarządzania marketingowego ma znaczący wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. W pierwszym rozdziale pracy omówiona zostanie problematyka działań marketingowych przedsiębiorstwa na rynku. Z kolei w drugim rozdziale poruszona zostanie kwestia zarządzania marketingowego. Trzeci rozdział będzie dotyczył identyfikacji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie „Alfa” Sp. z o.o. W rozdziale tym zostanie opisana działalność przedsiębiorstwa oraz ocenie poddana będzie jakość zarządzania marketingowego. Podsumowując działalność przedsiębiorstwa należy stwierdzić, że niezbędnym elementem poprawienia jego sytuacji jest wprowadzenie elementów zarządzania marketingowego, które obecnie w nim nie występują. Ich brak znacznie utrudnia rozwój tej firmy. Biorąc pod uwagę olbrzymią konkurencję na rynku obuwniczym trzeba stwierdzić, że zdobycie zadowalającej pozycji wymagało wielu zabiegów, a przy tym środków na ich realizację. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject marketing pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.title Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem na przykładziefirmy Alfa Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative Market management of the company as an example Alfa Sp. z o.o. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-17T16:30:38Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info