Ocena trafności strategii konkurencji na przykładzie firmy Wiśniowski

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Marta
dc.contributor.author Kotas, Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-12-20T13:17:12Z
dc.date.available 2013-12-20T13:17:12Z
dc.date.issued 2013-03-14 18:24:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2524
dc.description.abstract Celem pracy jest ocena trafności strategii konkurencji realizowanej przez firmę Wiśniowski Sp. z o.o. w latach 2011-2015. Badania empiryczne oparte zostały na danych pierwotnych i wtórnych. Dane pierwotne pochodziły z wywiadu bezpośredniego częściowo ustrukturyzowanego z właścicielem firmy i jego przedstawicielami oraz obserwacji uczestniczącej. Dane wtórne opracowane zostały na podstawie analizy dokumentacji firmy. W celu dokonania odpowiedzi na pytania badawcze przeprowadzona została analiza branży firmy Wiśniowski, w tym stosowanych w niej narzędzi konkurowania, a następnie oceniono pozycję konkurencyjną firmy. Zidentyfikowano strategię konkurencji w latach 2011-2015 i dokonano oceny trafności tej strategii w oparciu o informacje i wnioski z wcześniej wykorzystanych metod. pl
dc.description.abstract The purpose of work is to assess the relevance of competition strategy pursued by the company Wiśniowski Sp. z o.o. sp. k in the years 2011-2015. Empirical studies were based on the primary and secondary data. Raw data came from a direct, semi-structured interview with the business owner and his representative and from participant observation. Secondary data came from the analysis of the company records. In order to answer the research questions, the analysis of the industry of Wiśniowski was completed, including the competitive tools utilised in the industry, and then, the company’s competitive position was evaluated. The competitive strategy of Wiśniowski in the years 2011-2015 was identified and the relevance of this strategy was assessed on the basis of the information and conclusions from the methods adopted earlier. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia konkurencji pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject firma Wiśniowski pl
dc.subject competitive strategy pl
dc.subject competitiveness pl
dc.subject Wiśniowski company pl
dc.title Ocena trafności strategii konkurencji na przykładzie firmy Wiśniowski pl
dc.title.alternative The evaluation of the relevance of competitive strategy based on the example of Wisniowski company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-20T11:00:00Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info