Strategia umiędzynarodowienia działalności na przykładzie Candeles Slovakia s.r.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Majka Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-12-22T11:05:40Z
dc.date.available 2013-12-22T11:05:40Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2610
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza strategii obsługi rynku zagranicznego na podstawie rynku niemieckiego oraz austriackiego poprzez analizę działalności Firmy Candles Slovakia s.r.o. Przedstawiono teoretyczne założenia procesu umiędzynarodowienia działalności gospodarczej jego przebiegu oraz motywy, jakimi kierują się firmy wchodząc na rynki międzynarodowe. Zaprezentowano istotę strategii umiędzynaradawiania, jej źródła w przedsiębiorstwie i cele oraz elementy obsługi rynków międzynarodowych. Przedstawiono rynki, na których sprzedaje swoje wyroby badane przedsiębiorstwo, oraz dokonano analizy proponując rozwiązania dotyczące strategii tychże rynków. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject działalność gospodarcza pl
dc.subject globalizacja pl
dc.subject strategia obsługi pl
dc.subject rynki międzynarodowe pl
dc.subject przedsiębiorstwa pl
dc.subject Candles Slovakia s.r.o. pl
dc.title Strategia umiędzynarodowienia działalności na przykładzie Candeles Slovakia s.r.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info