Internet jako opcja rozwoju firmy na przykładzie "Optimus" S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Szukalska, Agnieszka
dc.date.accessioned 2013-12-31T18:32:25Z
dc.date.available 2013-12-31T18:32:25Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2930
dc.description.abstract Lata dziewięćdziesiąte to lata tak zwanego boomu internetowego. Wtedy to Internet zaczął być wykorzystywany na szeroką skalę w różnych dziedzinach życia. Coraz więcej firm i osób prywatnych zaczęło zdawać sobie sprawę z udogodnień, jakie niesie ze sobą ogólnoświatowa komunikacja elektroniczna. W związku z powyższym firma Optimus przeanalizował rozwój technologii internetowej na świecie i chciała w jak najlepszy sposób wykorzystać szansę na swój dalszy rozwój poprzez uruchomienie portalu internetowego o nazwie Onet.pl. Jednak w stosunkowo krótkim czasie od jego uruchomienia, firma podjęła decyzję o sprzedaży portalu. Celem poniższej pracy jest udzielenie odpowiedzi na nurtujące nas pytanie: dlaczego firma Optimus sprzedała portal internetowy Onet.pl innemu Holdingowi skoro z usług internetowych zaczęła korzystać coraz to większa rzesza ludzi oraz czy Internet może być opcją rozwoju firmy ? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia rozwoju firmy pl
dc.subject macierzy Ansoffa pl
dc.subject innowacje jako strategia rozwojowa pl
dc.subject Internet pl
dc.subject gospodarka pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject OPTIMUS S.A. pl
dc.subject inwestor strategiczny pl
dc.title Internet jako opcja rozwoju firmy na przykładzie "Optimus" S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info