Marketingowy aspekt usług bankowych na przykładzie PKO S.A. Oddział w Nowym Sączu i Banku Śląskiego Oddział w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Kucia Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-01-01T15:46:24Z
dc.date.available 2014-01-01T15:46:24Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2971
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza marketingowego aspektu usług bankowych na przykładzie PKO S.A., oddział w Nowym Sączu i Banku Śląskiego, oddział w Nowym Sączu. Przedstawiono pojęcie, funkcje i ewolucję marketingu bankowego oraz opisano jego stosowanie. Przedstawiono usługi bankowe, dokonano oceny marketingowych usług kredytu samochodowego PKO BP SA, oddział w Nowym Sączu oraz przedstawiono projekt marketingu usług kredytu samochodowego w Banku Śląskim, oddział w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject zabezpieczenie kredytu pl
dc.subject kredyt samochodowy pl
dc.subject zabezpieczenie kredytu pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject zarządzanie marketingiem w bankach pl
dc.title Marketingowy aspekt usług bankowych na przykładzie PKO S.A. Oddział w Nowym Sączu i Banku Śląskiego Oddział w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info