Reklama jako koszt na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Barański-Czyhur, Krzysztof
dc.date.accessioned 2014-01-01T17:01:19Z
dc.date.available 2014-01-01T17:01:19Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2985
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza reklamy jako kosztu na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. Zaprezentowano istotę i cele reklamy oraz planowanie strategii reklamowej przedsiębiorstwa. Przedstawiono różne metody budżetowania reklamy oraz zaprezentowano problem prawnych ograniczeń reklamy, aspekty finansowo - księgowe i sposoby ich ewidencji. Dokonano analizy działań reklamowych podejmowanych przez Zakłady Azotowe w Tarnowie - Mościcach S.A. oraz ich ujęcie w ewidencji księgowej. pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject koszt pl
dc.subject budżetowanie reklamy pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject kampania reklamowa pl
dc.subject ewidencja kosztów reklamy pl
dc.subject planowanie strategii marketingowej pl
dc.subject ewidencja księgowa pl
dc.title Reklama jako koszt na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info