dc.contributor.advisor |
Malczak, Jan |
|
dc.contributor.author |
Barański-Czyhur, Krzysztof |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-01T17:01:19Z |
|
dc.date.available |
2014-01-01T17:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2985 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest analiza reklamy jako kosztu na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. Zaprezentowano istotę i cele reklamy oraz planowanie strategii reklamowej przedsiębiorstwa. Przedstawiono różne metody budżetowania reklamy oraz zaprezentowano problem prawnych ograniczeń reklamy, aspekty finansowo - księgowe i sposoby ich ewidencji. Dokonano analizy działań reklamowych podejmowanych przez Zakłady Azotowe w Tarnowie - Mościcach S.A. oraz ich ujęcie w ewidencji księgowej. |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
koszt |
pl |
dc.subject |
budżetowanie reklamy |
pl |
dc.subject |
strategia marketingowa |
pl |
dc.subject |
kampania reklamowa |
pl |
dc.subject |
ewidencja kosztów reklamy |
pl |
dc.subject |
planowanie strategii marketingowej |
pl |
dc.subject |
ewidencja księgowa |
pl |
dc.title |
Reklama jako koszt na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |