Public Relations na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Oddział w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Kołodziej Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-01T17:38:20Z
dc.date.available 2014-01-01T17:38:20Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2991
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja idei Public Relations na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Oddział w Nowym Sączu. Przedstawiono zarys historyczny, istotę Public Relations oraz komunikacji skierowanej do najistotniejszej grupy środowiska wewnętrznego - pracowników. Przedstawiono historię Telekomunikacji Polskiej S.A. wraz z nieodłącznymi czynnikami środowiska wewnętrznego oraz dokonano próby odpowiedzenia na pytanie, czy i w jakim stopniu środowisko wewnętrzne organizacji wpływa na pozytywne postrzeganie firmy przez jej otoczenie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject public relations pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject postrzeganie firmy pl
dc.title Public Relations na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Oddział w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info