Analiza wizerunku sieci sklepów jubilerskich na przykładzie marki "Sezam"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Ścisłowicz, Marta
dc.date.accessioned 2014-01-02T07:48:21Z
dc.date.available 2014-01-02T07:48:21Z
dc.date.issued 2013-08-31 21:40:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3036
dc.description.abstract Marka jest najcenniejszym kapitałem przedsiębiorstwa i kluczowym elementem jego rozwoju. Wymaga specjalnego traktowania oraz nieustannej pielęgnacji, dobrze postrzegana może być gwarantem odniesienia sukcesu na rynku. Niniejsza praca magisterska zawiera zestaw zagadnień związanych z tożsamością, wizerunkiem i reputacją marki. Celem pracy była analiza dotychczasowych działań marketingowych oraz analiza kierunków rozwoju Sieci Sklepów Jubilerskich „Sezam”. Badania zostały przeprowadzone przez ankietę bezpośrednią w jednym z salonów. Pokazały one jak potencjalni klienci postrzegają markę, jej działania i kroki podjęte w celu budowania i poprawy dotychczasowego wizerunku. Na podstawie analizy wyników badań z przeprowadzonej ankiety, można stwierdzić, że zdecydowana większość respondentów uczestniczących w badaniu postrzega markę „Sezam” w bardzo przyjazny i pomyślny sposób. Klienci są zadowoleni z jakości towaru, miłej obsługi i chętnie wracają na kolejne zakupy. pl
dc.description.abstract The brand is a company's most valuable asset and a key element of its development. This requires special treatment and ongoing care, may well be seen as the guarantor of success in the market. This thesis presents a set of issues related to identity, image and reputation of the brand. The aim of this study was to analyze existing marketing activities and analysis of development trends Networks Jewellery Stores "Sezam". The study was conducted by questionnaire directly in one of the lounges. They showed how potential customers perceive the brand, its actions and steps taken to build and improve the existing image. Based on the analysis results of the survey, we can say that the vast majority of respondents to the survey perceive the brand "Sezam" in a friendly and satisfactory manner. Customers are satisfied with the quality of the product, friendly service and are happy to come back for another purchase. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek pl
dc.subject tożsamość pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject marka pl
dc.subject badania pl
dc.subject image pl
dc.subject identity management pl
dc.subject brand pl
dc.subject research pl
dc.title Analiza wizerunku sieci sklepów jubilerskich na przykładzie marki "Sezam" pl
dc.title.alternative Analysis of the image of the network jewelers on the example of the brand "Sezam" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-19T13:48:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info