Kreowanie wizerunku firmy na rynku usług budowlanych na przykładzie PRBiT Cechini

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Tokarz, Sławomir
dc.date.accessioned 2014-01-03T07:06:53Z
dc.date.available 2014-01-03T07:06:53Z
dc.date.issued 2012-12-14 23:01:53
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3156
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy magisterskiej było pokazanie, kluczowego znaczenia wizerunku firmy na rynku usług budowlanych dla długofalowego jej sukcesu oraz instrumentów go kształtujących. Uzasadnienie niniejszego twierdzenia postanowiono pokazać na przykładzie średniej firmy wielobranżowej nastawionej głównie na działalność budowlaną, działającej na terenie Polski południowej i południowo-zachodniej. Badanie wizerunku wybranej do tego celu firmy Cechini przeprowadzono za pomocą kwestionariusza ankiety, który to został dostarczony podmiotom współpracującym z niniejszą firmą. Okazuje się, iż wybrana metoda okazała się skutecznym narzędziem przeprowadzania badania, za wyjątkiem ankiet rozsyłanych drogą mailową, gdzie zwrotność była minimalna. Uzasadnieniem tego jest fakt, iż ankieta przeprowadzana osobiście przez autora celowo trafiała do osób mających styczność z omawianą firmą. Rezultatem są wiarygodne wyniki badania wizerunku firmy Cechini. pl
dc.description.abstract The aim of herewith thesis is to show the key importance of a company's image on a market of construction services for its long-lasting success and the shaping instruments. Justification for the thesis is shown on the example of PRBIT Cechini - multi - sector medium - sized company focuses on construction activities, operating in the south and south - west of Poland. Study of the image of Cechini was carried out by using a questionnaire, which was distributed among entities cooperating with the company. It turns out that this method besides to questionnaires sent by the e-mails was an effective tool to carry out the study. The justification for this is the fact that the questionnaire was carried out personally by the author and deliberately filled in by people staying in contact with the company. The reliable test results of Cechini image proven the thesis. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject firma pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject usługi pl
dc.subject budownictwo pl
dc.subject Cechini pl
dc.subject company pl
dc.subject image pl
dc.subject construction pl
dc.subject services pl
dc.title Kreowanie wizerunku firmy na rynku usług budowlanych na przykładzie PRBiT Cechini pl
dc.title.alternative Creating a company’s image on a market of construction services based on PRBIT Cechini an as an example pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-02T14:51:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info