Zarządzanie marketingiem na przykładzie firmy "W plus W" w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Wójcik Monika
dc.date.accessioned 2014-01-03T08:49:47Z
dc.date.available 2014-01-03T08:49:47Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3174
dc.description.abstract Gospodarka oparta na usługach stała się dominującym typem w krajach Europy Zachodniej i w Polsce. Ze względu na wielkość przychodu udział sektora usług w większości gospodarek ciągle rośnie i wynosi ponad 60%. Szczególnie wzrost konkurencji spowodowany ograniczeniem interwencji państwa na rynku finansowym i na rynku pracy w połączeniu z zastosowaniem nowych technologii bardzo przyspieszył rozwój sektora usług. Skuteczne zarządzanie marketingiem wyznacza szanse firmy w przyszłości, precyzuje też elementy niezbędne, aby przedsiębiorca zrealizował swe zamierzenia i osiągnął zakładane korzyści.Celem niniejszej pracy było przedstawienie zagadnień teoretycznych oraz części empirycznej odzwierciedlającej zarządzanie marketingiem w małej rodzinnej firmie. W opracowaniu tym wykorzystane zostały wyniki własnych obserwacji, badania marketingowe oraz udostępnione informacje firmy projektowo – wykonawczej „ W plus W „ pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject przewaga strategiczna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject analiza rynku pl
dc.subject przedsiębiorstwa pl
dc.subject macierz Ansoffa pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject cykl życia produktu pl
dc.title Zarządzanie marketingiem na przykładzie firmy "W plus W" w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info