Strategia rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego na przykładzie Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej "Gromada" w Warszawie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pająk, Wojciech
dc.contributor.author Pożdżał Renata
dc.date.accessioned 2014-01-03T12:09:17Z
dc.date.available 2014-01-03T12:09:17Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3216
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza strategii rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego na przykładzie Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej Gromada w Warszawie. Przedstawiono istotę i strukturę strategii rozwoju przedsiębiorstwa, omówiono etapy budowy strategii i rozwoju przedsiębiorstwa oraz ich rolę w osiąganiu przewagi konkurencyjnej. Omówiono specyfikę spółdzielni jako organizatora turystyki, scharakteryzowano rynek turystyczny oraz zaprezentowano modele rozwoju firm oraz towarzyszące im strategie konkurencji. Przedstawiono historię, przedmiot działalności oraz najważniejsze elementy organizacyjne i stan posiadania ,,Gromady”, scharakteryzowano produkt i opisano stosowane strategie. Omówiono strategię rozwoju rynku z uwzględnieniem segmentacji usług. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject przedsiębiorstwo turystyczne pl
dc.subject strategia rozwoju pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject rynek turystyczny pl
dc.subject strategia dywersyfikacji pl
dc.subject strategia produktu pl
dc.title Strategia rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego na przykładzie Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej "Gromada" w Warszawie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info