Wpływ reklamy na zachowanie konsumentek na rynku odzieżowym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Dziedzic Agata
dc.date.accessioned 2014-01-06T18:41:29Z
dc.date.available 2014-01-06T18:41:29Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3425
dc.description.abstract Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta stanowi podstawę określenia programu polityki sprzedaży. Znajomość bodźców wyzwalających określoną reakcje pozwala oddziaływać na konsumenta i kształtować jego zachowania oraz upodobania co jest finalnym celem każdego przedsiębiorstwa. Stąd też tematyka wydała się inspirująca do pogłębienia wiedzy o wpływie reklamy na zachowania konsumenckie, szczególnie w obszarze rynku odzieżowego. W modzie odzieżowej bardzo często następują zmiany. Nie chodzi o to, czy będzie długo, czy krótko, luźno, czy obciśle. Zmieniają się realia, nastrój, a przede wszystkim ludzie. Dokonuje się wymiana pokoleń. Nikt bardziej niż dwudziestolatki, trzydziestolatki i czterdziestolatki nie jest podatny na zmiany w sposobie obowiązujących kanonów mody na rynku odzieżowym. W niniejszej pracy autorka stara się pokazać jak reklama wpływa na zachowanie Pań w przedziale wiekowym od dwudziestu pięciu do czterdziestu pięciu lat na rynku odzieżowym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject reklama pl
dc.subject rynek odzieżowy pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.subject psychologiczne aspekty decyzji konsumenckich pl
dc.title Wpływ reklamy na zachowanie konsumentek na rynku odzieżowym pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info