Komunikacja jako narzędzie sprawnego zarządzania i pozyskiwania klienta na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Allianz S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Waszkiewicz Bartłomiej
dc.date.accessioned 2014-01-07T12:24:59Z
dc.date.available 2014-01-07T12:24:59Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3459
dc.description.abstract Problem badawczy obejmuje zdiagnozowanie i ocenę metod oraz technik stosowanych przez Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz. Jego uzupełnieniem będzie analiza porównawcza relacji agent ubezpieczeniowy –klient, której celem jest pozyskanie klientów. Celami badań niniejszej pracy jest pozyskanie odpowiedzi na pytania: 1. Jakie ewentualne podobieństwa i różnice można wyróżnić w sposobach pozyskiwania klientów, przez agentów ubezpieczeniowych firmy? 2. W jaki sposób strategie wybrane przez firmę Allianz wpływają na techniki pozyskiwania klientów? 3. Za pomocą jakich metod i technik firmy ubezpieczeniowe starają się pozyskać klientów? Hipotezy badawcze 1. Zróżnicowany system motywowania agentów ubezpieczeniowych, pozytywnie wpływa na zwiększenie sprzedaży i zdobywanie nowych klientów. 2. Porównanie metod i technik w relacjach agent ubezpieczeniowy – klienci stosowanych przez Allianz pozwoli dokonać oceny tego, jak pozyskiwani są klienci. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikowanie społeczne pl
dc.subject korporacja sieciowa pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject firmy ubezpieczeniowe pl
dc.subject osobowość agenta pl
dc.subject Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz S.A. pl
dc.title Komunikacja jako narzędzie sprawnego zarządzania i pozyskiwania klienta na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Allianz S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info