Projekt sieci dystrybucji detalicznej lodów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Stefanek Wojciech
dc.date.accessioned 2014-01-07T22:48:34Z
dc.date.available 2014-01-07T22:48:34Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3492
dc.description.abstract Autor pisząc plan tworzenia sieci lodziarni kierował się głównie chęcią stworzenia czegoś wielkiego – wielkiego przedsięwzięcia, dużego przedsiębiorstwa, które na wzór wielkich amerykańskich korporacji trwać będzie niezmiennie przez wiele lat i przyniesie jego twórcy krociowe zyski. Inspiracją były przedsiębiorstwa amerykańskie działające w skali światowej. Amerykanie już dawno zrozumieli, że jeżeli jakiś biznes w jednym miejscu przynosi dobre dochody, to sto tych samych biznesów, w różnych miejscach będzie przynosić podobny dochód tylko powiększony o dwa zera! Jedynym problemem jest stworzenie najbardziej perfekcyjnych mechanizmów, pozwalających działać najlepiej danemu rodzajowi działalności gospodarczej. W skutecznym prowadzeniu sieci chodzi w dużej mierze także o przewidzenie jak największej ilości możliwych scenariuszy zdarzeń oraz opracowanie na nie skutecznych metod działania. We wszystkich aspektach teoretycznych dotyczących biznesu nie można zapominać o najważniejszym celu prowadzenia każdego biznesu czyli o zysku, który jest w tego rodzaju przedsięwzięciu najbardziej atrakcyjny. Koszt produkcji oraz cena po jakiej sprzedajemy nasz produkt, sprawiają, że marża możliwa do uzyskania jest tutaj niesamowicie ciekawa i wysoka. Pozwala to – co już zostało sprawdzone na uzyskiwanie bardzo dużych zysków , przy stosunkowo małych nakładach inwestycyjnych. Dla autora pomysłu oraz twórcy niniejszej pracy, ten element jest najbardziej interesujący i cenny. Jest to również bardzo istotne z punktu widzenia finansowania całego przedsięwzięcia. Wysokie zyski i niskie koszty, pozwolą we wstępnym etapie rozwoju sieci na bardziej efektywny rozwój, bez ciągłego finansowania z zewnątrz. Bazowanie od samego początku na stale powiększających się środkach własnych będzie stanowiło solidna podstawę rozwoju i możliwość ciągłego umacniania się na rynku. Głównym aspektem tego projektu jest chęć stworzenia bardzo dużego przedsiębiorstwa oraz co idzie za ideą samych produktów, możliwość wysokich zysków. Projekt ten jest przemyślany i skonstruowany na bazie wieloletnich doświadczeń w tej branży oraz poparty solidną wiedzą teoretyczną z zakresu marketingu i zarządzania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject działalność gospodarcza przedsiębiorstw pl
dc.subject strategie dystrybucji pl
dc.subject sklepy pl
dc.subject sieci sklepów pl
dc.subject sprzedawcy detaliczni pl
dc.subject franchising pl
dc.subject franchising dystrybucji produktu pl
dc.subject franchising handlowy pl
dc.subject franchising usługowy pl
dc.subject franchising międzynarodowy pl
dc.subject umowy franchisingowe pl
dc.title Projekt sieci dystrybucji detalicznej lodów pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info