Formułowanie strategii marketingowej dla ZPRE "Jedlicze", spółki prowadzącej działalność na rynku dóbr i usług przemysłowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Gajda Jacek
dc.date.accessioned 2014-01-08T15:41:05Z
dc.date.available 2014-01-08T15:41:05Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3558
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest będzie sformułowanie strategii marketingowej dla ZPRE „Jedlicze” w sposób zgodny z prezentowanym podejściem, oraz udowodnienie na jej podstawie postawionej tezy, iż strategia marketingowa w przedsiębiorstwie traktującym marketing jako koncepcję działania, nie jest jedną z wielu istniejących w nim strategii, ale dla swojej skuteczności powinna być jedną strategią formułowaną z udziałem wszystkich występujących w nim jednostek organizacyjnych. Autor stara się udowodnić, iż jedynie korelacja działań, oraz wiedza wszystkich jednostek organizacyjnych odnośnie ich roli i zadań jakie muszą spełnić w urzeczywistnianiu celu firmy, może doprowadzić do jego osiągnięci. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek dóbr i usług przemysłowych pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject analiza aktywów pl
dc.subject macierz ADL pl
dc.title Formułowanie strategii marketingowej dla ZPRE "Jedlicze", spółki prowadzącej działalność na rynku dóbr i usług przemysłowych pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info